środa, 21 października 2020

Dodatki i dekoracje wnętrz, Chanelka, którą pokochają nie tylko małe dziewczynki, Lenka handmade


 Witajcie kochani!

Dzisiejszy post jest wyjątkowy a to wszystko za sprawą mega zdolnej Lenki, która wyczarowała dla mnie moją podobiznę! A tak naprawdę nieziemską, oryginalna i niepowtarzalną lalkę, którą oczarowała wszystkich na instagramie.

Lenka Handmade tworzy fantastyczne szydełkowe zabawki dla dużych i małych, Każdy element zrobiony jest ręcznie z najwyższą starannością i dbałością o każdy najmniejszy detal. 

Składając i przeglądając ofertę Lenki byłam oczarowana. Wszystkie zabawki wykonywane są na zamówienie. Powiem Wam szczerze, że jak tylko zobaczyłam lalkę Chanelkę wiedziałam, że musi być moja. Oczywiście zamawiając możecie wybrać kolor ubrania, kolor włosów, długość oraz markę ciuszków w jakie będzie ubrana przyszła lalka. 

Jak widzicie Lenka stworzyła dla mnie jak powiedziała moją podobiznę. Nie wybierałam włosów, lecz tylko strój. Podpowiedziałam, że ma być w kolorystyce czarno-białej, takiej jak moje obecne wnętrza mieszkania a w przyszłości dom. 


Sama lalka wykonana jest na najwyższym poziomie. Jestem zachwycona jej włosami, które wyglądają jak naturalne, ciuszkami, które szyte są tak precyzyjnie, że nawet zapytałam o możliwość zamówienia takiej czapki na siebie. Oczywiście Lenka nie szyje na dorosłych więc temat ten odpada ... no ale cóż, może kiedyś Lenka pomyśli nad moja propozycją bo talentem zachwyca.


Już dawno nie widziałam takiej precyzji przy wykonywaniu takiej rzeczy. Lalka jest dość sporych rozmiarów. Idealnie nadaje się jako ozdoba garderoby, toaletki czy sklepu odzieżowego ( oczywiście jeśli chodzi o dorosłe kobiety ) dla małej dziewczynki będzie wyjątkową zabawką i dekoracją pokoju dziecięcego!


Lalkę można ubierać, rozbierać czy też ściągnąć czapkę. Wszystko jest zdejmowane, torebka również!



Kochani jeżeli szukacie ciekawego pomysłu na prezent gwiazdkowy czy mikołajkowy to zdecydowanie polecam zabawki Lenki Handmade. Cena mojej lalki to koszt 180 zł, ale zdecydowanie warto zainwestować w coś, co będzie wyjątkowe i piękne a w dodatku wykonane z największą precyzją!