środa, 18 marca 2015

Nieuchwytni...Bababoo

Witajcie kochani!

Jakiś czas temu dotarła do mnie a dokładnie dla mojego synka cudowna i niepowtarzalna bluza ze sklepu Bababoo...

                                                      

Bababoo to nowa i niezależna marka odzieżowa z Polski.Jej unikalne produkty przyciągają uwagę nie tylko dorosłych ale również dzieci.Oryginalne wzory nadają im wdzięku i uroku....



Produkty Bababoo charakteryzują się odważnymi, wyrazistymi wzorami, które przyciągają uwagę .
W sklepie Bababoo znajdziecie nie tylko bluzy dla swoich pociech, ale również sami możecie sprawić sobie taką oryginalną niespodziankę !
Bluzy są szyte w różnych rozmiarach !


Zastanawiając się nad wyborem wzoru od razu wiedziałam, że musi to być wzór, który odzwierciedla charakter mojego synka...
I oczywiście zdecydowałam się na tygrysa, który okazał się strzałem w dziesiątkę...
Synek od razu bardzo się z nią polubił i tak oto stali się nierozłącznie nieuchwytni....


Razem oglądają bajkę...stojąc na wysokości...


Wracając do początku bluza od razu zrobiła również na mnie piorunujące wrażenie !
Bluza wykonana jest z delikatnego, gładkiego materiału!
Myślicie pewno, że materiał nie jest przyjemny?...otóż nie
Bluza ta na lewej stronie jest wykonana z mięciutkiej, bardzo przyjemnej w dotyku tkaniny, która sprawia, że jest niezwykle cieplutka!


Sam motyw lwa jest bardzo realny i niepowtarzalny.
Mój synek nawet sam próbował udawać lwa ....
Było zabawy co nie miara....




Jak sami widzicie bluza jest fantastyczna i na pewno Wasza pociecha będzie wyróżniać się z tłumu ...
Marka Bababoo nie tylko posiada bluzy ze zwierzętami znajdziecie tam również wspaniałe auta, samoloty jak również słodkie pianki, które będą idealne dla małych księżniczek.
Jeżeli jesteście zainteresowani i chcecie zakupić tak niepowtarzalną bluzę zapraszam TUTAJ.
Cena takiej uroczego tygryska to wydatek 109 zł.
Zbliża się wiosna więc jest to odpowiedni moment wypuszczenia małych tygrysków na dwór....no i cóż taka bluza będzie odpowiednią do dziecięcych harców.



Oliwierek:
Bluza-bababoo/Spodnie-h&m

Pozdrawiam