środa, 12 grudnia 2018

SEPHORA COLLECTION Charming hands set Zestaw do rąk



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować zestaw, który zachwyca !
Ale na wstępie muszę serdecznie podziękować mojej kochanej Agusi z bloga
 Ines Beauty, która przygotowała dla mnie cudowną paczuszkę. Kochana dziękuję raz jeszcze, nawet się nie spodziewałam ...


I tak oto w moje ręce trafił cudowny zestaw Sephora Charming Hands Set czyli produkty do pielęgnacji rąk. W okresie zimowym przydadzą  się doskonale. Cały zestaw dostajemy zapakowany w piekną, holograficzną torebkę, która jest wykonana z tektury. 


W środku zestawu znajduje się maska w formie rękawiczek do rąk, krem również do rąk oraz urocza sówka, która będzie ogrzewała nam ręce podczas zimy.



Wszystkie produkty są tak śliczne, że mogą stać się ciekawym pomysłem na świąteczny prezent. Z tego co sprawdzałam zestaw jest niedostępny na internecie bo po prostu się skończył. W stacjonarnym sklepie na pewno zakupicie. Cena zestawu to wydatek 49 zł


Kochani jestem przeszczęśliwa, gdyż to nie tylko ten zestaw trafił do mnie. Już niebawem zaprezentuje Wam inne niespodzianki, które Agusia dla mnie przygotowałą. 


Kochani koniecznie napiszcie jak Wam się podoba mój zestawik ...