czwartek, 17 stycznia 2019

Jaką toaletkę wybrać do sypialni? Ja już wybrałam ...



Toaletka, miejsce relaksu i świętego spokoju. Co najważniejsze - tylko dla kobiet. Obowiązkowy mebel za czasów naszych babć, dziś ponownie wraca do łask ...


Toaletka to rownież miejsce, które nam kobietą srawia ogromną radość, ponieważ same decydujemy co na niej może się znajdować.


Ostatnio sama bardzo dużo czasu poświęciłam na szukanie tej idealnej, która stanie w mojej przyszłej sypialni. Tak  jak pisaam w tym roku zamierzamy zacząć budowę naszego wymarzonego domku, ale mimo wszystko toaletka, którą wybrałam zawita do mnie już niebawem i stanie w pokoju. 


Pierwszą rzeczą na którą zwróciam uwagę przy wyborze to lustro. Tak moja toaletka będzie mieć piękne, duże lustro z oświeteniem. 
  Możemy ustawić na niej ulubione kosmetyki, a przed lustrem zrobić poranny makijaż.
Kolejną rzeczą, na którą zwróciam uwagę to blat, zdecydowanie musiabyć szkany. Z łatwością możemy wytrzeć z niego resztki kosmetyków ...


Kochani a tak prezentuje się moja toaletka, która już niebawem będzie u mnie. Już nie mogę doczekać się montażu i wystroju, aj będzie pięknie ...


Taka toaletka w sypialni jako miejsce spokoju i relaksu pozwoli nam dokonać naszych porannych czynności w harmonii i ciszy od domowego zgiełku. Dzięki niej nasz makijaż będzie idealny, a samo jego wykonanie będzie czystą przyjemnością.


Wielkość toaletki jest również sprawą kluczową. Powinna być ona dopasowana do wielkości pomieszczenia.. Powinna być przy tym na tyle duża, by jej wielkość pozwalała na swobodne korzystanie z niej.


Oczywiście trzeba pamiętać, że toaletkę dobieramy do wystroju sypialni, wtedy uzyskamy ten wymarzony efekt ...