środa, 2 października 2019

Jesień pachnąca różami ze świecą w szkle marki Bispol



Podziwiając urodę róży, zazwyczaj jednocześnie wtulamy twarz w płatki, by rozkoszować się ich wonią. Zapach królowej kwiatów bowiem upaja, rozmarza i uszczęśliwia. Jest też afrodyzjakiem. Nie bez powodu sypialnia Kleopatry tonęła w różach...


Róża nie tylko pięknie wygląda, ale ma też cudowny zapach, którym możemy cieszyć się przez cały rok. A to za sprawą wyjątkowej świecy w szkle marki Bispol
Ostatnio mam fazę na kupowanie różnego rodzaju świeczek, świeczuszek i świec. Tym razem postanowiłam zakupić tą największą, którą umieszczę w salonie. Będzie nie tylko dawać uroczy zapach, ale i pięknie prezentować się wśród pastelowych dodatków.

Duża świeca w rozmiarze XL zamknięta jest w uroczym słoju ze śliczną etykietką na której znajduje się grafika róż.


Kupując tą świecę postawiłam również na kolor wosku. Wybrałam tą różową, która idealnie wkomponowała się w dodatki i biel moich ścian.


Dodatkowo świeca ta jest zamykana szklanym wieczkiem. Jak dla mnie jest to bardzo fajne rozwiązanie ponieważ po zamknięciu nie czujemy kompletnie zapachu świecy a dodatkowo wosk nam się nie zabrudzi.


Zapach tej świecy jest dość mocny, wyrazisty. Jest przyjemy, nie mdlący. Unosi się już po ściągnięciu wieczka.



Pora jesieni to zdecydowanie ten okres, gdzie w ruch idą wszystkie pachnidła. Osobiście jest to jedyna świeca różana, którą posiadam. 
Dlatego ona służy mi głównie jako dekoracja ze względu na to, iż nie przepadam za kwiatowymi zapachami.


Już niebawem zaprezentuje Wam kolejne świece tym razem iście jesienne. 
Zdradzę Wam tylko, że jest  wśród nich świeca w moim ulubionym zapachu czyli słodkiego cynamonu ...