niedziela, 15 grudnia 2019

Nowości marki Tołpa czyli strefa T pod kontrolą



Witajcie kochani!
Do świąt pozostało niewiele czasu a szał zakupów ogarnął wszystkich. Ja w tym roku postawiłam na zakupy online i tak do mojego wirtualnego koszyka wpadło kilka nowości marki Tołpa, których byłam bardzo ciekawa.


Pierwszy produkt na którego zdecydowałam się w pierwszej kolejności to matujący płyn micelarny do mycia twarzy i oczu.
Nie tylko świetnie oczyszcza, ale również złuszcza i odblokowuje pory.


W moim koszyku nie mogło zabraknąć matującego żelu do mycia twarzy.


Enzymatyczna maska z glinką, matujący krem - żel nawilżający oraz nawilżające serum - booster również trafiły w moje ręce.


Ostatnim produktem na którego skusiłam się jest chusteczka z kwasami do ekspresowego peelingu.
Powiem szczerze, że w formie chusteczki jeszcze nie miałam. Peeling ten zawiera kwasy AHA 10% oraz kwas glikolowy 5%.



Kochani postaram się napisać o każdym z nich osobne wpisy. Obserwujcie koniecznie mojego bloga i Instagrama.

Zapraszam Was również do zapoznania się z innymi produktami marki Tołpa.