czwartek, 7 stycznia 2021

Ewa Chodakowska, Twój codzienny motywator



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować moją kolejną świetną lekturę, którą zakupiłam na Poczcie Polskiej. Tak, tak wysyłając paczkę zauważyłam tą książkę i nie mogłam jej nie zakupić! Czy to był dobry pomysł? tego dowiecie się w dalszej części wpisu ...



Ewa Chodakowska to najbardziej znana polska trenerka fitness i trenerka personalna. Zwolenniczka holistycznego podejścia do aktywności fizycznej, przeciwniczka drakońskich diet i obsesyjnej kontroli wagi. 


Myślisz, że nie udźwigniesz ciężaru zmiany?

Z Myślnikiem Ewy Chodakowskiej przestaniesz zastanawiać i zaczniesz działać. Ten myślnik to zbiór pozytywnych przemyśleń, uniwersalnych rad oraz zadań do wykonania, które pomogą nam nie tylko zrzucić zbędne kilogramy, ale również zmotywują do zmiany na wielu płaszczyznach. 



W nim również Ewa pokazuje jak w prosty, czasami zabawny sposób, krok po kroku wejść na ścieżkę sukcesu ...



Książkę dostajemy w bardzo fajnej, twardej oprawie, która już na pierwszy rzut przyciąga uwagę. W środku niej znajdziemy wiele fantastycznych porad, które są tak napisane, że dosłownie każde zdanie wciąga. Czyta się ja lekko i przyjemnie. 




Znajdziemy też wiele kolorowych ilustracji oraz przemiany dziewczyn, które osiągnęły wymarzony cel. Kochani jeżeli macie okazje to gorąco polecam tą książkę każdej z Was. Dostaniecie ją w salonach Empik  w cenie 39,90 zł