piątek, 13 kwietnia 2018

KORRES Decorative Care Black Volcanic Minerals



Witajcie kochani!
Pogoda dalej zachęca nas do przebywania  na świeżym powietrzu, dlatego w natłoku zajęć przychodzę dziś do Was z moim ostatnim zakupem a mianowicie tuszem dodającym objętości marki Korres. 
Ten tusz chodził za mną już od dłuższego czasu, więc w taki oto sposób trafił do mojej toaletki.
Jesteście ciekawi jak się spisuję? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Naturalne greckie kosmetyki Korres pochodzą z najstarszej ziołowej apteki homeopatycznej w Atenach. Twórcą tej unikalnej marki jest Georg Korres, który postanowił wykorzystać swoją wiedzę z zakresu preparatów homeopatycznych i ziołowych w celu stworzenia niezwykle skutecznych kosmetyków bazujących na naturalnych substancjach. 


W asortymencie marki Korres znajdują się środki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, produkty dla mężczyzn, kremy do opalania czy znakomite kosmetyki dekoracyjne. Wszystkie produkty powstają na bazie najwyższej jakości naturalnych składników takich jak ekologiczny olej migdałowy, tradycyjne greckie zioła czy jogurt grecki. Kosmetyki Korres są wolne od olejów mineralnych, silikonów, parabenów czy glikolu propylenowego.



 Produkty są dostępne w stylowych, ozdobnych opakowaniach, co dodatkowo podkreśla wyjątkowość tych unikatowych kosmetyków z Aten. Dzięki kosmetykom marki Korres we własnej łazience poczujesz się jak w słonecznej Grecji!


Tusz znajduje się w bardzo ładnym opakowaniu w kolorach czerni Jego pojemność wynosi 8 ml. Na opakowaniu zamieszczono informacje o składzie, przydatności do użycia oraz o pojemność. 


Dodatkowo dostajemy go również zapakowanego w kartonowe pudełeczko.


Tusz ten został wyposażony w tradycyjną, nie silikonową szczoteczkę. na początku bardzo długo zastanawiałam się czy ta szczoteczka poradzi sobie z moimi rzęsami. Oczywiście już po pierszy użyciu byłam miło zaskoczona. Tusz na moich rzęsach trzymał się cały dzień. Bardzo ważne, było dla mnie to, aby nie pozostawiał czarnych śladów na moich powiekach. I tak się stało! Jestem z tego powodu bardzo zadowolona.

Tusz nie osypuje się. bardzo fajnie pogrubia rzęsy i delikatnie wydłuża. Wygląda bardzo naturalnie. Idealny na wykonanie letniego makijażu. Jestem pewno, że przetrwa największe upały. A to podstawa w przypadku tuszu, który pod wpływem potu bardzo szybko rozmazuje się.


Tusz nie zostawia nieestetycznych grudek na rzęsach.
Jedyny delikatny minus to z pewnością cena. Ja za swój zapłaciłam 90 zł

Kochani gorąco polecam!