wtorek, 3 kwietnia 2018

Wiosenna świeżość z deosprayami od Isana



Witajcie kochani!
Nareszcie mamy wiosnę. Mimo, że na święta pogoda nie dopisywała to i tak nic straconego. Ospa dopadła mojego synka i święta tak czy inaczej trzeba było spędzić w domu. Takie życie przedszkolaka ...
Przechodząc do tematu w dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować dwie zapachowe nowości marki Isana, które ostatnio zakupiłam w Rossmannie.
Nie wiem czy bardziej skusił mnie do zakupu zapach czy te cudowne, kolorowe opakowania.



A może jedno i drugie ...
Jesteście ciekawi jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


150 ml dezodorantu dostajemy w butelkach typowych dla większości tego typu produktów. Już na pierwszy rzut oka widzimy, że buteleczki zachwycają kolorową szatą graficzną. Jak dla mnie bomba. Bardzo lubię takie kolorowe produkty, które można postawić w łazience. 



Pierwszy zapach na który skusiłam się to Vanilla Love. Zapach jest delikatny, słodkawy, ale nie mdlący. Przypomina aromat lodów waniliowych. Jest cudowny i mogłabym wąchać go na okrągło. Oczywiście po aplikacji dość szybko ucieka, ale za taką cenę fajnie go wypróbować. 


Kolejny zapach to Flamingo Star czyli owocowa świeżość. Zapach ten jest dość mocny, ale mego przyjemny. Idealny na wiosenno-letnie dni. 


Tak jak pisałam powyżej nie są one trwałe. Dlatego u mnie służą jako odświeżacze powietrza jak również stanowią świetną ozdobę. 
same buteleczki są takie słodkie. 
Od czasu do czasu jak najbardziej używam ich, ale w połączeniu z antyperspirantem w sztyfcie. 


Kochani są to kolejne produkty tej marki, które bardzo często trafiają do mojego koszyka będąc w Rossmannie.
Już niebawem promocja na kolorówkę. Mam kilka swoich ulubieńców więc szykuje się na polowanie a WY ?