piątek, 12 października 2018

Stay Strong fitness, wymarzona bluza od koszulkowy.pl



Już od wielu lat jednym z najważniejszych elementów mody sportowej jest bluza. Obecnie występuje na rynku pod wieloma odmianami, dlatego bez żadnych problemów można znaleźć zarówno model treningowy, jak i służący do użytku na co dzień.


Śledząc bacznie mojeo instagrama większość z Was wie, że już od około pół roku reularnie chodzę na zajęcia fitness.
Dlatego bardzo ważne jest dla mnie wybranie odpowiedniej odzieży, która ułatwi mi w znacznym stopniu uprawianie tego sportu.
Jako, że jestem nie tylko miłośniczką sportu, ale rownież mody chciałam osobiście zaprojektować swoją bluzę na wielki maraton Dance Fitness, który odbędzie się już niebawem. Oczywiście w bluzie nie ćwiczę, ale będzie ona stanowić wierzchni element mojego stroju. 

I tak oto po długich poszukiwaniach trafiłam na firmę koszulkowy.pl, która zrealizowała mój projekt w 100% z bardzo pozytywnym wynikiem.

Koszulkowy.pl to miejsce, które tworzy nie tylko piękne i niepowtarzalne bluzy, ale również możemy spersonalizawać m.in dłuopisy, koszulki, fantastyczne poduszki czy odlotową pościel. Wszystko zależy od naszej wyobraźni.


Przesyłka od momentu zamówienia trafiła do mnie błyskawicznie. Całośc była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając nie musimy martiwć się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu.


Bluza, która do mnie dotarała jest idealna! Projektując ją postanowiłam, że motywem przednim będzie właśnie fitness. Na przodzie znajduje się  rysunek zaciśnietej pięści  trzymającej ciężarek z napisem " Stay strong". Natomiast na odwrocie postanowiłam umieścić bardzo duży napis w białej kolorystyce " Fitness".


Jestem zachycona jakością nadruku, kolorystyką. Nie spodziewałam się, że wyjdzie tak cudownie.
Firma zadbała o każdy najmniejszy detal. Sama bluza wykonana jest z mieciutkiej tkaniny, jest przyjemna i miła w dotyku. Co więcej posiada kaptur i kieszonkę z przodu.


Dostępna jest zarówno w wersji dla kobiet jak i mężczyzn. Oczywiście musicie pamiętać, że całą grafikę zaprojektowałam sama.
Na niej możecie nadrukować dowolny napis, rysunek lub zdjęcie. Co tylko sobie wymarzycie.


Taka odzież może stać się oryginalnymj pomysłem na prezent dla najbliższej osoby.
Jestem z niej mega dumna!


Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem koszulkowy.pl
Na pewno każdy/każda z Was znajdzie coś dla siebie.


Z ogromną przyjemnością Polecam!
Koszulkowy.pl
Koniecznie obserwujcie mojego instagrama - tutaj
Zobaczycie niebawem bluzę na wielkim maratonie Dance Fitness!