wtorek, 30 października 2018

Dedicante - wygraweruj to co najcenniejsze



Chyba każda z nas lubi czuć się wyjątkowo. Nic wiec dziwnego, że pragniemy raz na jakiśc czas podarować sobie oryginalną i niepowtarzalna biżuterię pod różną postacią. Ostatnio bardzo modne stały się delikatne wisiorki, charmsy czy celebryki w postaci łańcuszka z zawieszką.


Mimo ciągle rosnącego wyboru niezwykle oryginalnych kolekcji, wśród których dominuje różnorodna kolorystyka oraz kształty to minimalizm jest aktualnie najbardziej pożądaną zasadą podczas wyboru biżuterii. 


I taką zasadą kierowałam się przy wyborze moich trzech cudownych naszyjników marki Dedicante, które oczarowują wyglądem ...


Dedicante to marka stworzona z myślą o osobach, dla których biżuteria to coś więcej niż dodatek do ubioru. Wysokiej jakości biżuteria ze stali szlachetnej. Grawerowana na życzenie klienta, z własnym zdjęciem lub napisem.


Naszyjniki  pochodzą zarówno z kolekcji origami jak również celebrytki.
Kolekcja origami inspirowana jest japońską sztuką składania papieru. Wzory bazują na geometrycznych, minimalistycznych i najmodniejszych kształtach.
Moją uwagę spośród wielu wzorów przykuł naszyjnik - delikatny i subtelny żuraw.


Jeśli chodzi o celebrytki to zdecydowałam się na dwa  naszyjniki w kolorze złota z osobistym grawerem. Pierwszy składa się z trzech zawieszek: kółeczka, serduszka i koniczynki. Na koniczynce i serduszku postanowiłam umieścić imiona moich najważniejszych mężczyzn w życiu a mianowicie imiona synka i męża. Muszę przyznać, że jakość graweru przewyższył moje oczekiwania. Mimo niewielkich rozmiarów jest on czytelny i przejrzysty. 





Drugi naszyjnik to puzzelek również z grawerem.
Wszystkie trzy naszyjniki zostały wykonane ze stali szlachetnej, która nie czarnieje i nie brudzi tak jak w przypadku większości tego typu tanich naszyjników.


Oczywiście jak tylko naszyjniki trafiły do mnie zaczęłam nosić je regularnie. I po dwóch tygodniach codziennego zakładania  naszyjniki wyglądają tak jak powinny. Kolor nie zmienia się, błyszcza jak prawdziwe złoto. 
Jestem z nich bardzo zadowolona, bo cena zachwyca. 
Zdecydowanie każdy może pozwolić sobie na zakup takich pięknych naszyjników.
Mogę śmiało napisać, że jest to pierwsza marka tego rodzaju produktów, która spisuje się na medal.



To co gwarantują sprawdza się w zupełności.
Co więcej do paczuszki dołączono 12 miesięczną gwarancję!


Kochani serdecznie zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Dedicante. Na pewno taki grawerowany naszyjnik czy bransoletka może stać się wspaniałym pomysłem na upominek dla najbliższej osoby ...

Koniecznie napiszcie jak Wam się podobają ...