środa, 7 listopada 2018

Jak wybierać zdrowe produkty? z bakal to takie proste ...



Półki w sklepach uginają się od najróżniejszych, zachęcająco wyglądających produktów. Wydaje się, że takie jedzenie jest wartościowe. Zresztą wzrok doskonale potrafi nas oszukiwać. Skoro coś pięknie wygląda – marchewka jest absolutnie pomarańczowa, sałata soczyście zielona, a szynka cudnie różowa – a do tego smakowicie pachnie, z pewnością jest też zdrowe… Tymczasem bywa różnie ...


Sama w poszukiwanie zrówych produktów odwiedziłam wiele sklepów. Takim oto sposobem trafiłam na markę Bakal.
Atlanta Poland S.A. istnieje od 1990 roku i jest jedną z największych  firm w Polsce importującą oraz sprzedającą bakalie wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek oraz pieczywa.


Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na te, z którymi pierwszy raz miałam styczność.
Tak więc do mojego koszyka trafiła między innymi mieszanka do robienia chleba do której kompletnie nie trzeba mąki. 
Chleb, który powstał składa się z pieciu skłądników a mianowicie 
Wybrałam również mąkę z  orzeszków arachidowych. 


Oczywiście z moim koszyku nie mogło zabraknąć bakalii, które uwielbiam dodawać do płatków owsianych czy jogurtow naturalnych.
Idealnym rozwiązaniem są pojedyńcze, jednorazowe saszetki składające się z kilku bakali typu rodzynki, żurawina, słonecznik czy suszone kandyzowane owoce.
Wszystkie te produkty są smaczne i zdrowe. 


Nowością marki jest linia produktów bakal Sport dla miłośników aktywności fizycznej. Trenując dwa razy w tygodniu Fitness, takich produktów nie mogło i u mnie zabraknąć. 




Tworzą one źródło białka, błonnika oraz energii przy solidnej dawce wartości odżywczych. Idealnie sprawdzą się jako przekąski przed, po i w trakcie wysiłku fizycznego.
Dodatkowo są przepyszne i bardzo syte.




Tradycyjne bakalie z dodatkiem różnego rodzaju orzechów również zakupiłam.
Jak widzicie marka oferuje najwyższej jakości produkty, które każdy z nas powienien spożywać.



Dlatego tak bardzo ważne jest gdzie i jakie produkty kupujemy.
Wszystkie bakalie dostarczają nam mnóstwa wartości odżywczych i cennych witamin niezbędnych do utrzymania prawidłowej sylwetki.



Kochani gorąco polecam produkty Bakal. Warto!!!