wtorek, 14 maja 2019

Nadchodzi czas na srebro w szafie czyli metaliczne mokasyny od Gemre.pl



Ubrania i dodatki w metalicznych kolorach są bardzo modne w tym sezonie. Królują zarówno na pokazach mody, jak i w casualowych stylizacjach. Księżycowe outfity dodają pazura i sprawiają, że wyglądamy zachwycająco ...


Dlatego tym razem postanowiłam w swoim ulubionym  sklepie z obuwiem online - Gemre.pl zakupić buty właśnie w tym kolorze z lekkim, drapieżnym pazurem.
I tak oto do mojej garderoby trafiły śliczne mokasyny w kolorze srebra z delikatnymi ćwiekami na przodzie. 


Srebrne, wiązane mokasyny zdecydowanie pasują do kontrastowych kolorów oraz stonowanych barw. Wydawać mogłoby się, że jest to trudny kolor do zestawienia, lecz jak widzicie tak nie jest.


Buciki po założeniu na stopę są mega wygodne. Polecam szczególnie osobą, które mają bardzo szczupłe stopy takie jak ja.
Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości. Są bardzo starannie wykonane i solidne a to jest podstawa w tego typu obuwiu.



Delikatne, maleńkie oczka znajdujące się na bucikach będą przepuszczały powietrze czyli są to idealne mokasyny na wiosenno-letnie dni. Już nie moge się doczekać, kiedy założę moje metaliczne cudeńka do stylizacji. 


Niestety do mnie zawitała od kilku dni jesień więc muszę chwilę poczekać - Wiosno Wracaj!



Już pewno większość z Was wie, że są to koleje buciki ze sklepu Gemre.pl z których jestem zadowolona. Ostatnio pojawiło się wiele fajnych nowości w tym sandały, klapki, trampeczki na letnie, słoneczne dni. Koniecznie zaglądnijcie do sklepu TUTAJ 


Zapraszam Was również na moje Instastory - tam zobaczycie filmik, gdzie pokazuję i opowiadam o tych mokasynach. 
Nie zanudzam dłużej, zapraszam do oglądania ...