piątek, 3 maja 2019

Najwygodniejsze buty świata - Trampki, Gemre.pl



Zapewne każda z nas marzy czasem o tym, by zamienić czółenka czy szpilki na coś znacznie wygodniejszego.Popularne już od wielu sezonów sportowe buty z boisk przeniosły się na ulice miast. Modowa rewolucja bez wątpienia ogarnęła cały świat, bo trampki noszą nawet gwiazdy na czerwonym dywanie! Trampki damskie to ulubieńcy kobiet w każdym wieku ...


Sama pokochałam te buty od pewnego czasu i nie wyobrażam sobie wiosny czy lata bez nowo zakupionej pary  trampek. Tej wiosny również postawiłam na wgodę i do mojej dość sporej kolekcji dołączyły śliczne białe  trameczki, które wypatrzyłam w internetowym sklepie Gemre.pl


Tym razem spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się wybrać z dodatkiem koloru żółtego i złota. Trampki, które do mnie przyszły są cudowne. 


Piękna złota obwódka znajdująca się na pięcie dodaje im wdzięku i niepowtarzalności. Kolor żółty jest hitem tego sezonu. Osobiście nie do końca za nim przepadam, dlatego ten kolor spełnia funkcję delikatnego dodatku.


Buty są wygodne, idealne do mojej szczupłej stopy. Nie tylko świetnie wyglądają, ale również sa lekkie.


We wczorajszej stylizacji połączyłąm  z białą, skórkową ramoneską, która zakupiłam w galerii Rzeszowskiej oraz fioletową sukienką zakupioną w Mohito.


Taki look nadaje się zarówno na co dzień jak i od Świeta. Trampki ubieramy już nie tylko do spodni, ale jak widzicie do sukienek, spódnic ...


Te super wygodne buty po prostu uwielbiam. Sklep Gemre.pl od dłuższego czasu bardzo pozytywnie zaskakuje. 


Robiąc zakupy online w tym sklepie mam pewność, że dostaję towar taki o jakim marzyłam. 


Koniecznie zapraszam Was do odwiedzienia sklepu i zapoznania się z wieloma wiosennymi nowościami. 
Już niebawem lato więc pora pomyśleć o trampach i klapeczkach ...



Koniecznie napiszcie czy jesteście zwolennikami trampek czy bucików na wysokim obcasie ...