sobota, 25 stycznia 2020

Weekendowe sprzątanie z piernikową serią produktów od Klareko



Witajcie kocha
U mnie pogodna iście wiosenna. Spacerek zaliczony, trening zrobiony więc mam chwilkę czasu, aby zaprezentować Wam cudowną serię naturalnych produktów do pielęgnacji marki Klareko.



Klareko to marka, którą stworzyły przesympatyczne kobietki - Marta i Karina. Stworzyły skuteczne i nieszkodliwe dla zdrowia środki czystości z dobrodziejstwem olejków eterycznych. W składzie ich produktów znajdziemy wyłącznie bezpieczne i ekologiczne związki chemiczne oraz składniki pochodzenia roślinnego i mineralnego. Zapachy uzyskują starannie dobierając tylko naturalne olejki eteryczne. 



Powiem szczerze, że odwiedzając markę Klareko miałam nie lada dylemat jakie produkty wybrać. Dziewczyny stworzyły tyle wspaniałości, ale mimo to wybrałam kilka produktów, aby Wam zaprezentować. 



I tak oto do mojego wirtualnego koszyka trafiła cała seria produktów o zapachu piernika. W skład tego zestawu wchodzi : fenomenalny mus czyszczący, płyn do zadań specjalnych, płyn uniwersalny, lśniące szyby i lustra oraz pachnidło.



Wszystkie te produkty dostajemy w plastikowych opakowaniach z przeurocza szatą graficzną. Na opakowaniach znajdziemy informacje co do składu i zastosowania. 
Gdy tylko dotarła  do mnie paczka byłam bardzo ciekawa jak te produkty pachną. I jak się okazało - prześlicznie i bardzo naturalnie. Używając tych produktów w naszym domu będziemy czuć przez długi czas zapach słodkich pierników. Jest on delikatny i przyjemny. 
Jestem nim zachwycona!



Kochani o każdym z tych produktów postaram się napisać osobny wpis jak tylko znajdę chwilę czasu. 
Obecnie w sklepie Klareko jest świetna promocja na te produkty. Cały zestaw kupicie za 74,90 zł


Koniecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki. Jest tego naprawdę dużo!
Nie zanudzam dłużej, sami zobaczcie jak cudownie prezentują się ...