poniedziałek, 20 stycznia 2020

Zwykła czy elektryczna? Czym kierować się przy wyborze szczoteczki do zębów? Mój wybór dla całej rodziny, Notino.pl



Większość z Nas nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia ani jego zakończenia bez umycia zębów. Nic w tym dziwnego bo przecież można powiedzieć, że jest to jedna z najważniejszych czynności jaką musimy wykonać.  Bo przecież myjemy zęby, aby zachować świeży oddech,  mieć przyjemny posmak w ustach a przede wszystkim, aby mieć piękne i zdrowe zęby. Często jednak robimy to niedokładnie i za krótko.
Dlatego tak ważne jest dobranie odpowiedniej szczoteczki do swoich zębów. W poszukiwaniu tej idealnej szczoteczki do zębów trafiłam na Notino.pl
Wraz z mężem zdecydowaliśmy na zakup szczoteczki elektryczne by dla całej naszej trójki. 



Szczoteczką elektryczna myje się tak sama jak szczoteczką tradycyjną, tylko, że cały wysiłek włożony przez człowieka w mycie zębów zwykłą szczoteczką, przejmuje szczoteczka elektryczna.
Co więcej `czyści ona szybciej i dokładniej. 



Do wirtualnego koszyka tym razem trafiły szczoteczki marki Oral B. Oczywiście na Notino.pl znajdziecie również szczoteczki innych marek. Pierwsza szczoteczka to Oral B Pro 750 D16  UX3D White - ten model wybrałam dla siebie. 



Szczoteczka ta jest w różowo-białym kolorze. Dodatkowo dołączone jest etui w którym możemy przechowywać szczoteczkę.




Dla męża wybrałam Oral B Pro 750 D16.513.UX CrossAction 



Do tej szczoteczki również dołączone jest etui. Natomiast dla synka wybrałam model Star Wors Vitality.




Szczoteczka ta również posiada piękne i kolorowe etui.





Wszystkie te szczoteczki zasilane są elektrycznie, tzn. wymaga podłączenia do gniazda elektrycznego w celu naładowania. Ich raczki są niewymienne, natomiast główki wymienia się co trzy miesiące. Szczoteczka dziecięca posiada tryb szczotkowania. Możemy ustawić prędkość z jaka ma się poruszać główka szczoteczki.




Wszystkie szczoteczki sygnalizują optymalny czas czyszczenia. W przypadku kłopotów z dziąsłami lepiej wybrać szczoteczki z miękkim włosiem, natomiast twarde włosie polecane jest osobom, których zęby maja tendencję do tworzenia kamienia nazębnego. 




Już po pierwszym użyciu szczoteczki elektrycznej zauważyłam, że moje zęby o niebo lepiej wyglądają niż umyte tradycyjna szczoteczką. Elektryczne myją dokładniej, dodatkowo moje zęby błyszczą tzn. elektryczne polerują również żeby. 
Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem takiej szczoteczki to zdecydowanie polecam. Szczególnie warto zainwestować w ta dziecięcą, ponieważ małe dziecko nigdy nie domyje zębów dokładnie zwykłą szczoteczką. A elektryczną wystarczy przyłożyć do ząbka a ona sama na myje i poleruje.
Kochani serdecznie zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem szczoteczek elektrycznych na Notino.pl 
Na pewno znajdziecie odpowiedną dla siebie i swoich najbliższych. Ja jestem zachwycona, wam również polecam!