piątek, 22 maja 2020

Aloesowy koktajl dla Twojej skóry - Yumi



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z fantastycznym zamówieniem, które kilka dni temu dotarło do mnie. Są to wyjątkowe produkty do pielęgnacji ciała marki Yumi. 
Jesteście ciekawi co takiego trafiło do mojego wirtualnego koszyka? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Kosmetyki Yumi to zdecydowanie idealna receptura dla spragnionej skóry. Kosmetyki, które wybrałam pochodzą z serii Aloe Winogrona oraz Aloe Borówka. 
Aloe Winogrono to połączenie soku z aloesu ze składnikami, które wzmacniają jego intensywnie nawilżające działanie. Bogaty i naturalny skład nawilży i odżywi nawet najbardziej wymagającą skórę - suchą i podrażnioną. Aloes odświeży i głęboko nawilży, złagodzi podrażnienia skóry. Witamina E, zwana eliksirem młodości, działa antyoksydacyjnie i sprzyja formowaniu się kolagenu. Zapobiegnie także wysuszeniu skóry. Dodatek kwasu mlekowego pomaga wyregulować pH skóry.




Wybierając produkty marki Yumi starałam się dodać te, które używam codziennie. Tak więc wybrałam intensywnie nawilżający balsam do ciała, żel pod prysznic, mydło do rąk oraz borówkowy krem do rąk. Dodatkowo do zamówienia dostałam przeuroczą butelkę termiczną dla synka.




Wszystkie kosmetyki oprócz kremu do rąk dostajemy w plastikowych, zielonych butelkach z przeuroczą liliową szata graficzną. Już same opakowania zachęcają do zakupu. Na opakowaniach znajdziemy również wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 




Butelki wyposażone w sprawnie działający dozownik, dzięki któremu w danej chwili możemy zaaplikować tyle produktu ile nam potrzeba. 
Następną rzeczą, która sprawia, że chce się po nie sięgnąć to zapach, który czuć już z butelki. Jest przecudny i bardzo naturalny. 
Produkty te nie podrażniają, nie uczulają. Ich skład jest fantastyczny! ponad 97% składników pochodzenia naturalnego ...



Bazą produktów jest aloes w wysokim stężeniu. To jedna z najbogatszych w składniki odżywcze roślin na ziemi, zawierająca blisko 200 składników aktywnych w tym witaminę A, C, E, magnez, cynk, kwas foliowy i wiele aminokwasów.


Kochani jak widzicie wyglądają uroczo a swoją jakością przewyższają inne produkty. Jestem z nich bardzo zadowolona, wam również polecam!