środa, 13 maja 2020

Caudalie - naturalna pielęgnacja mojej twarzy



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować kolejne nowości, które kilka dni temu dotarły do mnie. Tym razem skusiłam się na fantastyczne produkty do pielęgnacji moje cery. 



To właśnie Caudalie - marka naturalnych kosmetyków trafiła  do mnie  i to właśni dzięki niej mam możliwość spróbowania na własnej skórze jak się spisują. 
Francuskie naturalne kosmetyki Caudalie to unikatowe połączenie nauki oraz czystej przyrody francuskich winnic. 



Kluczowym składnikiem wszystkich produktów jest olejek z nasion winogron, który dzięki wysokiej zawartości polifenolu jest najsilniejszym antyoksydantem pochodzenia roślinnego. 
Oprócz kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, marka oferuje kosmetyki również do opalania, włosów oraz makijażu. Posiadają również wyjątkową kolekcję perfum



Bardzo długo zastanawiałam się jakie produkty wybrać i tak po długim namyślę zdecydowałam się na trzy produkty. 
Pierwszy z nich to nawilżające serum do pielęgnacji twarzy S.O.S. Kolejne to fluid nawilżająco - matujący oraz odżywczy olejek na noc.
Wszystkie te produkty dostajemy zapakowane w kartonowe pudełka na których znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 



O każdym produkcie postaram się Wam napisać osobne wpisy, jak tylko uda mi się przetestować. 
Zapraszam Was również na mojego Instagrama, gdzie na bieżąco możecie zobaczyć jak się sprawują.