wtorek, 9 czerwca 2020

Letnie, zapachowe propozycje dla mężczyzn, Notino.pl



Znakiem charakterystycznym dla mężczyzn są perfumy, które zdecydowanie podkreślają jego charakter . Bazujące na świeżych, drzewnych lub pudrowych nutach zapachowych perfumy dla mężczyzn mogą być intensywne lub bardzo delikatne ...

Dlatego w dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować kilka topowych perfum, które spodobają się każdemu mężczyźnie. Wszystkie zaprezentowane propozycje na moim blogu znajdziecie na Notino.pl
Jesteście ciekawi jakie perfumowe inspiracje wybrałam? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Pierwszy mój wybór zdecydowanie padł na Armani Acqua di Gio czyli cytrusowa, orzeźwiajaca kompozycja zapachowa zamknięta w prostym a jednocześnie eleganckim flakonie. Perfum ten idealnie nadaje się na wakacyjne miesiące. 
Ten perfum zamówiłam mojemu mężowi, zobaczymy czy będzie zadowolony!


Paco Rabanne Invictus o kolejna zapachowa propozycja. Zmysłowa świeża kompozycja wyróżnia się surowym kontrastem w stosunku do tradycyjnego podejścia do męskich perfum. Aby stworzyć ten zapach i osiągnąć oryginalną nutę zmysłowej świeżości, kreatorzy odrzucili zwykłą zapachową piramidę na rzecz dwu-warstwowej kompozycji.



Kolejna propozycja Caroliny Herrrera 212 NYC Men zachwyca świeżym i aromatycznym zapachem z kwiatowym akcentem. Zdecydowanie zapach na co dzień dla nowoczesnego mężczyzny. 



Ostatnia moja propozycja dla mężczyzn to Hugo Boss Bottled. Ponadczasowy, elegancki zapach, którego pokochały miliony mężczyzn na całym świecie. Świeży, drzewno-korzenny zapach. Owocowa esencja śliwek, jabłek, i świeżych cytrusów w górnych nutach podkreśla wyjątkową osobowość  każdego mężczyzny. 


Kochani jak widzicie wybrałam kilka zapachów idealnych na wiosenno-letnie dni. W tym okresie zdecydowanie prym będą wiodły delikatne, świeże i owocowe nuty zapachowe. Każdy z tych perfum jest inny i niepowtarzalny a flakony wyjątkowe. Serdecznie zapraszam na Notino.pl 
Znajdziecie tam perfumy, które mogą stać się pomysłem na niezapomniany prezent dla waszych mężczyzn!