wtorek, 16 czerwca 2020

Wcinaj Miód czyli zdrowe i naturalne produkty dla Ciebie i twoich bliskich




Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować moją fantastyczną przesyłkę, która przywędrowała do mnie ze sklepu internetowego Wcinaj Miód.


Wcinaj Miód to dystrybutor produktów, które pochodzą z pasiek z całej Polski. W swoim sklepie sprzedają towary najwyższej jakości. 


Powiem Wam, że miałam nie lada dylemat, które produkty wybrać. Cały asortyment prezentuje się tak wspaniale, że ciężko zdecydować się na to co ma trafić do wirtualnego koszyka.



I tak spośród wielu bardzo ciekawych produktów wybrałam miód wielokwiatowy, przecudną sojową świece z olejkiem grejpfrutowym, sojowe thaligty oraz świece z węzy pszczelej.


Cała przesyłka została bardzo dobrze zabezpieczona. Zamawiając, nie muśimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 
Najbardziej z przesyłki jestem oczarowana piękną świecą sojową, którą dostajemy w szklanym słoiku z uroczą etykietą. 
Świeca ta nie tylko cudnie pachnie, ale również stanowi przepiękną dekoracje wnętrz.


Natomiast mojego synka zachwyciła świeca wykonana z węzy pszczelej. Jest oryginalna i niepowtarzalna. Każda z takiej świecy zwijana jest ręcznie.




Kochani jak widzicie wszystkie te produkty są warte uwagi, dlatego serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki Wcinaj Miód.
Na pewno znajdziecie tam ciekawe inspiracje, które mogą stać się fantastycznym pomysłem na prezent!