niedziela, 13 września 2020

Dobrze nawilżona skóra jesienią, Eos Super Soft Shea Cherry, Notino.pl



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do was z moim fantastycznym zestawem pielęgnacyjnym, który każdego dnia dba o moje ciało. Mowa tutaj o limitowanym zestawie marki Eos Super Soft Shea Cherry, którego zakupiłam na Notino.pl
Jesteście ciekawi jak się spisuje? Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Cały zestaw dostajemy w przepięknym, różowym pudełku na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.



W środku dostajemy trzy produkty marki Eos o zapachu wiśni.
W skład zestawu wchodzi krem do rąk, jajeczko- balsam oraz balsam do ciała.


Jak widzicie szata graficzna tych produktów jest prześliczna. Jeśli chodzi o krem do rąk to dostajemy go w uroczym pudełeczku, które wyróżnia markę spośród innych. Słodkie jajeczko w paseczki również zachwyca.



Jeżeli chodzi o balsam do ciała to bardzo fajnie  nawilża i wygładza skórę.
Wszystkie produkty marki Eos pachną obłędnie. Zapach jest bardzo naturalny i przyjemny.



Oczywiście wszystkie produkty w zestawie są pełnowartościowe. Kremik do rąk i jajeczko zawsze towarzyszą mi w czasie podróży. Zmieszczą się zarówno w kieszeni jak i damskiej torebce.



Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem Notino.pl
Znajdziecie tam jeszcze inne, bardzo ciekawe produkty marki Eos.
 Zestaw kosmetyków może stać się również wspaniałym pomysłem na prezent dla naszych najbliższych.
Ja już szykuje się do zamówienia kolejnego zapachu. Wam również polecam.