wtorek, 15 września 2020

Świece na długie, jesienne wieczory, Notino.pl



Zdecydowanie wieczór wydaje się najlepszym czasem na wieczorne SPA przy użyciu aromatycznych świec. Dlatego tak ważne jest, aby wybrać zapachy, które będą kojarzyły Nam się z pięknym, długimi wieczorami, które już niebawem do nas zawitają. 

Jesień to zdecydowanie ten czas, kiedy w moim mieszkaniu odpalam różnego rodzaju zapachowe pachnidełka! Tym razem przeglądając ofertę Notino.pl wybrałam kilka świec, które chcę Wam po krótce dzisiaj zaprezentować Część z nich już do mnie jedzie a następną część na pewno jeszcze zakupię.
Jesteście ciekawi jakie zapachy wybrałam? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Wybór  świec jest ogromny! Są świece w szkle, wotywne, z drewnianym knotem czy naturalne. Wybór zależy od Nas. Ja postanowiłam wybrać po jednym z każdej grupy, które dostaniemy na Notino.pl


Świece zapchowe to nie tylko zapach, ale również niezwykła dekoracja!


Pierwsza świeca to nowość marki Yankee Candle, Elevation Salt Mist Peony. Jest to szklana świeca o cudownym, kwiatowym zapachu .Ta świeca zdecydowanie może stanowić piekną dekorację naszych wnętrz.


Kolejna propozycja to  DW Home Soft Wooods świeca o świeżym, drzewnym zapachu, która wygląda nieziemsko. Bardzo elegancki desing sprawia, że zdecydowanie mamy styczność z profesjonalym produktem.
Zamknięta w szklanym, nowoczesnym opakowaniu może stać się rewelacyjnym pomysłem na prezent.

Milkahause Candle Co. Creamery Citrus & Lavender to kolejna moja propozycja na długie jesienne wieczory.
Zapach niczym świeży powiew prowansalskich pól lawendowych sprawia, że przenosimy się w magiczne miejsce. 


Następna świeca, która mnie zainteresowałą to pastelowe cudo od Woodwick Pure Comfort , która posiada drewniany knot. Zapach tej  świecy jest świeży, lekki i przyjemny!

I mój faworyt bez, którego nie wyobrażam sobie jesiennych dni to ponadczasowy zapach Greya Kringle Candle.
Cytrusowy, drzewny zapach kusi swoją elegancja i wyrafinowaniem. Idealny do sypialni. Zapach ten mimo, że jest dość mocny, sprawia, że chce się go mieć. 


Ostatnia świeczka, którą Wam chcę zaprezentować to niebanalna Paddywax Parks White Pine , która zdecydowanie należy do tych z wyższej półki. Jest to produkt luksusowy, o niespotykanym wyglądzie. Idealnie spisze się jako element wystroju wnętrza. 


Kochani  serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem świec na Notino.pl
Znajdziecie tam naprawdę wiele fantastycznych zapachów, które odmienią wnętrza waszych domów.