poniedziałek, 15 marca 2021

Lamy zapachowe czyli fajny patent na domowy wystrój wnętrz, Notino.pl


 Witajcie kochani!

Za oknem wiosenny dzień, słońce świeci, dziś też mam wiele zadań, ale mimo wszystko udaje mi się napisać dla Was kolejny, wnętrzarski wpis. Tym razem postanowiłam zaprezentować lampy zapachowe, dzięki, którym nie tylko poczujecie cudowny zapach, ale również Wasz dom nabierze charakteru. Wszystkie zaprezentowane przeze mnie lampy znajdziecie na Notino.pl

Lampa zapachowa to nie tylko zapach, ale również oryginalny wygląd!

Jesteście ciekawi co tym  razem przygotowałam ? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Powiem Wam, że przeglądając ofertę na Notino.pl miałam nie lada dylemat, które lampy pokazać Wam. Mimo wszystko wybrałam pięć spośród wielu, które tam znajdziecie. Sama już nie długo będę urządzała wnętrza naszego domu i na pewno taka lampa znajdzie swoje miejsce. 

Pierwsza to ceramiczna lampa Yankee Candle Pebble, którą ostatnio zakupiłam. Lampa aromatyczna Yankee Candle Pebble w ciągu kilku minut stworzy w Twoim domu przyjemną atmosferę. Pomieszczenia przyjemnie rozświetli i dzięki możliwości ciągłego wymieniania zapachów za każdym razem wyczarujesz dokładnie taką atmosferę, jakiej oczekujesz.

Kolejna moja propozycja to Yankee Candle Elizabeth, elektryczna aromalampa. Elektryczny kominek zapachowy Yankee Candle Elizabeth dostarczy Ci wspaniałych wrażeń zapachowych i na długo napełni Twój dom przyjemnym aromatem. Dzięki wkładom, które możesz dowolnie zmieniać, zawsze stworzysz we wnętrzu swoją wymarzoną atmosferę.

Ashleigh & Burwood London Black and Gold to kolejna propozycja. Lampa aromatyczna Ashleigh & Burwood London Black and Gold w ciągu kilku minut stworzy w Twoim domu przyjemną atmosferę. Pomieszczenia przyjemnie rozświetli i dzięki możliwości ciągłego wymieniania zapachów za każdym razem wyczarujesz dokładnie taką atmosferę, jakiej oczekujesz.

Yankee Candle Scenterpiece Noah to elektryczna lampa, dla wielbicieli minimalizmu. Elektryczny kominek zapachowy Yankee Candle Scenterpiece Noah dostarczy Ci wspaniałych wrażeń zapachowych i na długo napełni Twój dom przyjemnym aromatem. Dzięki wkładom, które możesz dowolnie zmieniać, zawsze stworzysz we wnętrzu swoją wymarzoną atmosferę.

Ostatnia moja propozycja to Yankee Candle Kensington. Elektryczny kominek zapachowy Yankee Candle Kensington dostarczy Ci wspaniałych wrażeń zapachowych i na długo napełni Twój dom przyjemnym aromatem. Dzięki wkładom, które możesz dowolnie zmieniać, zawsze stworzysz we wnętrzu swoją wymarzoną atmosferę.

Kochani jak widzicie każda z tych lamp jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Będzie stanowiła niebanalna dekorację waszych wnętrz. Serdecznie zapraszam Was na Notino.pl, gdzie znajdziecie również wiele innych, ciekawych lamp!