sobota, 13 marca 2021

Wystrój wnętrz, moja małe, pastelowe "dzieła sztuki" do przyszłej kuchni,

 

Wiosna tak jak i Ja uwielbia pastele, dlatego w aranżacji naszego nowego domu zdecydowanie pomocne okażę się dodatki właśnie w pastelowych odcieniach. Będą doskonale komponować się w czarno-białych pomieszczeniach oraz biało-szarych. Pastelowy wystrój domu jest zawsze glamur!

I tak od dłuższego już czasu poszukuję ciekawych i orginalnych dodatków do domu. Przeglądając internetową ofertę w poszukiwaniu wyjątkowych dodatków tym razem do kuchni trafiłam na NATAJKA

Natajka to firma stworzona przez utalentowaną Natalie, która tworzy miniaturowe cuda w postaci filiżanki z kawą, maleńkie ciasteczka czy miniaturową Nutellę. Wyroby marki NATAJKA to połączenie unikalnych półfabrykatów, sprowadzanych z najdalszych zakątków świata, (m.in. z Hong Kongu, Japonii, Tajlandii, Singapuru czy USA), które z dodatkiem odrobiny kreatywności, cierpliwości i ogromem włożonego serca, dają oryginalne i przykuwające uwagę drobiazgi. 

Powiem Wam, że przeglądając asortyment marki miałam nie lada dylemat co wybrać z pośród tylu wspaniałości. I tak po długim namyślę, zdecydowałam się na przepiękny słój na łakocie, którego wieko ozdobione jest różnymi miniaturowymi smakołykami, które wyglądają jak żywe!

Dodatkowo dla synka wybrałam przeuroczy breloczek z nutellą i małą łyżeczką. Skusiłam się jeszcze na przeuroczą łyżeczkę  z pastelową babeczką na czubku. Już teraz zamówiłam u Natalki więcej łyżeczek dla siebie do deserów i dla koleżanki, która była nimi zachwycona. 


Każda z tych rzeczy wykonana jest z niezwykłą starannością, każda najdrobniejsza rzecz wygląda obłędnie i bardzo realistycznie. Zobaczcie przykładowo na filiżankę, która jest wykonana fenomenalnie.  Aż chce się jeść widząc takie pastelowe cuda.


Kochani marka oferuje jeszcze wiele fantastycznych rzeczy, przykładowo możecie zamówić słuchawki na uszy na których znajdują się mm czy oreo lub filiżankę na której znajdziemy słodkie pierniczki czy muffinki. 


Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki. Znajdziecie tam wiele wspaniałości, które mogą stać się świetnym pomysłem na prezent dla najbliższych. Gorąco polecam!