wtorek, 12 września 2017

WS Academy, Eliksir myjący Czarna Orchidea, szampon nawilżająco-wzmacniający



Zadbane i zdrowe włosy to atrybut każdej kobiety. Pozwalają błyszczeć w towarzystwie i czuć się pewniej w każdej sytuacji. Prawidłowe dbanie o włosy nie jest łatwą kwestią, gdyż wymaga sporo czasu i energii. Wiele kobiet zadaje sobie pytanie, jak pielęgnować włosy, by wydobyć ich naturalne piękno, bo nie każda wie, jakie zabiegi fryzjerskie i domowe są najlepsze dla ich rodzaju włosów. Prawidłowa pielęgnacja włosów to ich mycie i odżywianie za pomocą maski do włosów lub odżywki. Dobre kosmetyki do pielęgnacji włosów także wpływają na kondycję i wygląd włosów.


W dniu dzisiejszym po dość długich testach chcę Wam przedstawić szampon do włosów WS ACADEMY Wierzbicki&Schmidt.
Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Opis produktu
Profesjonalny szampon do włosów z wyciągiem z 12 ziół (rozmaryn, rumianek, arnika, jasnota, szałwia, sosna, rukiew, łopian, cytryna, bluszcz, nagietek, nasturcja). Odpowiednio myje oraz pielęgnuje włosy, jak i skórę głowy. Zastosowanie wyciągu z ziół działa ochronnie, zapobiega wypadaniu włosów, ma dobroczynne działanie na skórę głowy, którą delikatnie tonizuje oraz zapobiega łojotokowi. Dodatkowo prowitamina B5 wygładza, nadaje gładkości oraz blasku włosom. Uzupełnieniem dobroczynnego działania na włosy jest hydrolizat keratyny, który wnikając w głąb włosa, odbudowuje uszkodzoną strukturę, nadając jeszcze większą wytrzymałość i sprężystość.


Moja opinia
250 g produktu otrzymujemy w malutkiej, plastikowej butelce z grafiką Wierzbicki&Schmidt. Na niej znajdziemy wszystkie niezbędne informacje codo składu i zastosowania.
Sięgając po ten szampon już po pierwszym spojrzeniu myślałam, że starczy przy mojej długości na dwa razy. I tu się myliłam. 


Aby umyć włosy wystarczy nałożyć niewielką ilość produktu. Szampon świetnie pieni się, nawilża a co najważniejsze moje włosy nie puszą się. Są pięknie wygładzone. 


Jak dla mnie jest to jeden z nielicznych szamponów, który spisał się wzorowo. Polecam po umyciu nałożyć odżywkę do włosów z tej samej serii.

Szampon dostaniecie bez problemu w Drogerii Rossmann za 29,90 zł ( podkreślam, że jest to profesjonalny produkt)

Kochani jestem strszanie ciekawa jak spisuję się u Was?