piątek, 13 czerwca 2014

BeBeauty Zmywacz do paznokci z lanoliną i gliceryną

Witajcie!

Wczorajsze zakupy zaliczam do udanych...kupiłam buciki,sukienkę i parę bluzeczek...ale nie o tym dziś będzie post ...byłam również w biedronce i zakupiłam kolejną buteleczkę mojego ulubionego zmywacza z bardzo fajną i wygodną pompką ,która nie tylko ułatwia aplikację ,ale również nie powoduje wydobycia niechcianej ilości zmywacza...z taką pompką mam również płyn do demakijażu ,który jak na razie jest moim numerem jeden...ale o nim napiszę w następnym tygodniu...




Wiele czytałam na jego temat zarówno pozytywnych opinii jak i negatywnych ...ale po zużyciu trzeciej butelki mogę Wam powiedzieć ,że jest bardzo dobry ...zmywa i co najważniejsze nie rozmazuje...


Jak widzicie zmywaczem nie zawiera acetonu...ogromnym plusem jest opakowanie i dozownik...Zmywacz ma dosyć mocny zapach ,ale nie jest on nie przyjemny...delikatnie nawilża skórki ,ale  z na to nie zwracałabym szczególnej uwagi .


Cena bardzo przyjemna ,zapłaciłam za niego 5,99zł za 150ml.Znajdziecie go w każdej biedronce ...ja spotkałam się z dwoma rodzajami ....ale jednak zawsze sięgam po ten rodzaj.Kochani tak  więc jak najbardziej wam go polecam bo zmywacz spełnia swoje zadanie....zmywa i to jest dla mnie najważniejsze...reszta się nie liczy...no może zapach....bo nie przepadam za śmierdziuszkami .


A u Was jak się spisał? Miałyście z nim styczność?  
Pozdrawiam i życzę miłego dzioneczka







33 komentarze:

  1. miałam go, zostawiłam sobie opakowanie i teraz dolewam tam zmywacz z rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję zieloną i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za każdym razem co mam ten zmywacz pompka mi się zacina :/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go właśnie, wcześniej miałam zielony. Lubię ze względu na pompkę i dużą objętośc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, zmywacza z biedronki jeszcze, ale może w przyszłości wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam niebieska wersje i tez jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych z biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie zwracam uwagi na to jaki zmywacz używam, myślałam że nie ma to znaczenia, będę teraz wybierać łagodne. moze wypróbuję ten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana ,wiele razy kupiłam taki ,który nie zmywał lakieru a co dopiero intensywnego koloru...masakra jakas ...ten jest świetny

      Usuń
  9. Naprawdę dobry zmywacz, masz rację nie rozmazuje, a to jest duży plus, bo jak chcę zmyć lakier, to właśnie ZMYĆ a nie maziać się z nim. To też jest ważne przy zmywaniu lakierów z drobinkami co wiadomo to najszybszych nie należy. Również u mnie w szkole na zajęciach też go używaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała spróbować. Do tej pory zawsze kupowałam rossmanowski

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię biedronkowe zmywacze, tylko ta pompka mnie denerwuje...u mnie bardzo często się zacinała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba pomału napompować do niej zmywaczu a póżniej delikatnie ,prawie wcale przycisnąć i wtedy nie będzie zacinała się

      Usuń
  12. Tak, zmywacze z biedronki nr. 1. Niedrogie i wydajne :) Pozdrawiam i zapraszam, DearPopinjay

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i bardzo go lubiłam,teraz używam Isany ten zielony,osławiony na YT ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten zmywacz, ale jednak częściej kupuję ten z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś przez pewien czas bardziej wolałam tą wersję zieloną ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze go nigdy nie miałam ale planuję zakup :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tylko zielony miałam, pewnie ten też kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam zielony i czeka na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że zakupy się udały :) Uwielbiam taką formę aplikacji zmywcza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go. Ale może sie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat tego typu produktów nam nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie początkowo był dobry - później zaczął wysuszać pazurki :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Również mam zmywacz z taką pompką i jestem z niego zadowolona. Szczególnie jak się komuś zmywa pazurki nie trzeba się wysilać, bez przechylania buteleczki jak było wcześniej. Jedną reką nacisnę i gotowe ;D Polecam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie gościł u mnie jeszcze żaden biedronkowy zmywacz, ale chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie to taki średniaczek.. tylko Isana, póki co :)

    OdpowiedzUsuń