poniedziałek, 9 czerwca 2014

Grecja w moich włosach ...Mythos szampon przeciwłupieżowy do mycia włosów

Witajcie!

U mnie dziś tropiki,sobotnia impreza przebiegła znakomicie ...synek zadowolony ...prezenty również wspaniałe,ale najważniejsza była zabawa ....

                                      Flax produkty naturalne


Wracając do tytułu dziś przedstawię Wam szampon ,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Flax .
Na wstępie zdradzę tylko,iż wszystkie inne szampony poszły w odstaw...nareszcie znalazłam mój numer jeden....czym mnie tak zadowolił ?...o tym już za chwilę...


                                              Opis produktu...





SUBSTANCJE AKTYWNE: oliwka, rozmaryn, hamamelis (oczar wirginijski)


DZIAŁANIE: stosowanie przeciwko łupieżowi, właściwości kojące, wzmocnienie włosów, leczący skórę głowy, nadający się do częstego stosowania





                                                 Moja opinia...



Szampon znajduje się w plastikowej butelce .Samo opakowanie nie jest może bardzo atrakcyjne,ale to co znajduje się w środku jest cudowne.Szampon ten nie tylko sprawił,że moje włosy nabrały blasku ,ale również sprawił ,że nie mam już łupieżu.Niestety dostałam go po innym szamponie ,dlatego ten jest świetny.Włosy świetnie się rozczesują i nie plączą się.Przyjemne w dotyku i dobrze nawilżone- jednym słowem szampon marzenie...jest on moim numerem jeden i tak już pozostanie.



Szampon ten możecie kupić TUTAJ za 27 zł...cena świetna jak za taki szampon...
Kochani jutro postaram się dodać wyniki konkursu ...
Jeśli chcecie poznać inne wyjątkowe kosmetyki Mythos zapraszam do odwiedzenia sklepu Flax...



Kochani życzę miłego dnia w ten upalny dzionek...buziaki:*






32 komentarze:

  1. Mam ochote przetestować cos z ich firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego szamponu :). Możliwe, że się kiedyś skuszę na kupno :).

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten szampon ale nie miałam łupieżu. lubię kosmetyki mythos

    OdpowiedzUsuń
  4. mam od nich żel pod prysznic i fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z mythos ! Ale chętnie się zapoznam z ich asortymentem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam bo kosmetyki mają świetne

      Usuń
  6. Bardzo fajny produkt! Bardzo chętnie bym go kupiła, jednak jest trochę drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, ze szampon godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogłam używać tego szamponu... Strasznie swędziała mnie skóra głowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, choć widziałam jej produkty, może niebawem się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tam lubię Alterre ;) i jestem bardzo zadowolona, pomogła mi zwlaczyć łupież

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi super! Mam jego małe opakowanko, ale oszczędzam na wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego szamponu,ale też testuję produkty tej firmy i póki co rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale bardzo mnie one kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze produktów z tej firmy, aczkolwiek słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubimy ich produkty, są całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kusi mnie ta marka - pewnie w końcu na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju, jak bym chciała poznać choć jeden z kosmetyków Mythos, chociażby ten szampon- wydaje się wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może kiedyś i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń