wtorek, 19 maja 2015

Nacomi, Sól do kąpieli z Morza Martwego z olejkiem macadamia - Pomarańcza z Wanilią

Witajcie kochani!

Istnieje wiele rozmaitych odmian soli do kąpieli. Są one różne pod względem gatunku, właściwości, a także zapachu. Do najpowszechniej stosowanych soli zaliczamy:
                                       Spafit.pl

Sól z Morza Martwego – pozyskuje się ją z wody Morza Martwego. Ten biały, bogaty w składniki mineralne produkt jest stosowany na wiele dolegliwości.
W dniu dzisiejszym zaprezentuje Wam Sól z olejkiem macadamia , która trafiła do mnie dzięki Spa&Fit.
Chciecie dowiedzieć się jak się sprawdziła? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...




Od producenta...

Naturalna sól z Morza Martwego marki Nacomi wzbogacona olejem z orzechów macadamia łączy w sobie przyjemność kąpieli i wieczorny relaks z leczniczym dobrodziejstwem zawartych w soli składników mineralnych. 


Dzięki właściwościom leczniczym sól z Morza Martwego pomaga w leczeniu:
różnych schorzeń skóry,
układu oddechowego
stawów.


Ponadto sól z Morza Martwego działa antycellulitowo wpływając korzystnie na stan skóry objętej cellulitem.
Dodatek cennego oleju z orzechów macadamia sprawia, że sól pielęgnuje, nawilża i odmładza skórę całego ciała. W rezultacie staje się ona nawilżona, gładka, miękka i przyjemna w dotyku.


Kusząca nuta zapachowa pomarańczy z wanilią ukoi ciało i umysł.

Składniki:
Maris Salt , Macadamia Dulcis Peel Pil , Parfum , Annato Seed Extract, Limonene, Linalool, Citrol, Citronellol 

Moja opinia...

Sól znajduje się w plastikowym pudełku, zakręcanym.
Po odkręceniu  z pudełka wydobywa się cudowny i bardzo intensywny zapach pomarańczy.


W czasie kąpieli w soli również unosi się stanowczo zapach pomarańczy...
Wanilii jednak nie wyczuwam, ale jestem z tego powodu bardzo zadowolona.


Skóra po kąpieli w tej soli jest delikatna i miła w dotyku.
Zdecydowanie woda+sól sprawia, że kąpiel staje się niesamowitym relaksem.


Sól jest bardzo wydajna, wystarczy wsypać odrobinkę kryształków, aby poczuć świeży zapach, soczystej pomarańczy!
Jak dla mnie jest to jedna z najlepszych soli z jaką miałam styczność....
Cena takiej soli to wydatek ok.17 zł.

Znacie tą sól?Lubicie ?
Pozdrawiam












18 komentarzy:

  1. ja ubolewam, że nie mam na mieszkaniu wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej soli i powiem szczerze, że dawno nie używałam jej do kąpieli :( A ta wydaje się być fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ubolewam że mam prysznic, jednak u rodziców mogę szaleć w wielkiej wannie :) gdzie można ta sól kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie czuć wanilii, ale zapach pomarańczy też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnej soli Nacomi, zrobiłaś mi chrapkę na tą pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tej jeszcze nie znam, ale kosmetyki Nacomi są w ogóle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam wanny :( Ale ciekawi mnie ta marka bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam relaks w wannie, pewnie byśmy się polubili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, kocham relaks w wannie <3

      Usuń
  9. Tej soli nie znam, ale od czasu do czasu uwielbiam dodać sól do kąpieli, małe spa dla ciała! :) buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  10. bnie mam wanny niestety, ale żałuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajć, pomarańcza z wanilią, ciekawe jak pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie tych dwóch zapachów bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń