środa, 20 maja 2015

Sleek Makeup - Paleta 12 Cieni w naturalnych odcieniach!

Witajcie kochani!

Naturalny makijaż ma za zadanie podkreślić piękno kobiety i dodać twarzy nieco świeżości i delikatności. Makijaż nude można wykonać bardzo szybko przy pomocy kosmetyków, których każda kobieta używa na co dzień.


         


W dniu dzisiejszym zaprezentuję Wam paletkę Sleeka w bardzo naturalnych odcieniach, takich jak ja lubię.Paletkę Sleek mam przyjemność testować dzięki Drogerii internetowej ekobieca.pl
Czy warto ją zakupić? tego dowiecie się czytając dalszą część wpisu....



Od producenta...

Legendarne już palety cieni znanej angielskiej marki Sleek MakeUp to zestaw 12 bardzo dobrej jakości, mocno napigmentowanych cieni do powiek na bazie minerałów, które zadowolą każdą Panią. 


To niezwykle obszerna kolekcja palet cieni, którą marka Sleek Makeup powiększa każdego roku. Poza paletami, które stale znajdują się w ofercie, co sezon wydawane są kolekcje sezonowe z różnych okazji.


 Palety zawsze stanowią gamę nieprzypadkowo dobranych barw, z których stworzysz makijaż zarówno wieczorowy jak i dzienny. Cienie Sleek MakeUp są aksamitne, niezwykle łatwe w aplikacji (zarówno na mokro jak i na sucho), trwałe i wydajne.



Sleek MakeUp...


Paleta łącząca 12 cieni w kolorach brązów, beżów i szarości, zarówno matowych (8) jak i perłowych (4) przy pomocy której wyczarujesz makijaż na każdą okazję. Subtelny dzienny a także wystrzałowy wieczorowy. 

Moja opinia...

Cienie w różnych odcieniach znajdują się w czarnej, prostej a zarazem stylowej kasetce z logo , które znajduje się na przodzie opakowania.


W środku znajduje się 12 cieni w naturalnych kolorach oraz lusterko.


Są zarówno matowe jak i błyszczące.
Do cieni dołączony jest również aplikator do malowania.


Cienie bardzo długo utrzymują się na powiece.Nie osypują się.
Również dobra pigmentacja jest ich bardzo dużym atutem.
Dobrze się nakładają.


Mimo iż sporadycznie używam cieni do powiek to ta paletka stała się moją ulubioną jeśli chodzi o jakość i kolorystykę.
Cena również należy do tych przyzwoitych tzn kupicie ją za ok.39,99 zł.


Znacie tą paletkę?
Lubicie?
Pozdrawiam









23 komentarze:

  1. AAA! cudowne kolory i cudowna cena ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super trafiłaś *.* akurat to tą paletkę chciałabym najbardziej na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ma niesamowite! :) Czekam na makijaż w wersji z tą paletką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te odcienie, takie naturalne, cena też bardzo przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam kiedyś nad tą paletką,ale wybrałam od Makeup Revolution paletę Flawless :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pierwszą paletę Sleeka (Mattes Darks), druga zamówiona (Respect) a na mojej wishliscie jest jeszcze Acid :) Jestem zachwycona jakością tych cieni. Naturalne kolory to troche nie dla mnie, ale paleta o której piszesz jest tak uniwersalna że spodoba się każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na pewno wywoła uśmiech na twarzy:)

      Usuń
  7. Nie znam tej paletki jednak musze stwierdzić że kolory są naprawdę piękne! :) do tego wszystkiego takie nasycone... nic, tylko czekać jak nią cos zmalujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna paletka ! Kolorystyka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane jedna mała uwaga, link, który podałam jest do innych odcieni bo obecnie tamtych nie ma w zakupie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory, cena też jest korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym wejść w jej posiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kolorki to ja lubię, ale od kiedy ma UD naked basics 2 niczego więcej mi nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju świetne odcienie ma ta paletka! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą paletkę i jestem z niej zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka była moim ostatnim zakupem ze Sleeka. Teraz zastanawiam się nad sprzedaniem moich palet bo poznałam lepsze cienie, które się nie osypują podczas nakładania.

    OdpowiedzUsuń