piątek, 27 czerwca 2014

Piwny szampon do włosów od Biosfera Polska

Witajcie!

Dziś przedstawię kolejny kosmetyk z Biosfery Polska...tym razem szampon piwny do wszystkich rodzajów włosów.Kosmetyk ten wybrałam sobie w ramach współpracy




Jak już wiecie od dłuższego czasu szukałam szamponu,który będzie idealny dla moich gęstych,kręcących się włosów.Czy ten Piwny szampon poradził sobie z nimi?czy spełnił moje oczekiwania? o tym dowiecie się już za chwilę...

                                Opis produktu...



                                               

BIO Szampon piwny do wszystkich rodzajów włosów. Szampon dobrze się pieni, dokładnie oczyszcza włosy, dodaje im blasku i piękna.

Składniki aktywne:

Ekstrakt drożdży piwnych - bogatych w białka, aminokwasy, witaminy B, C, E i mikroelementy, posiada dobroczynny wpływ na wzrost i siłę włosów.



Kompleks witamin B, B3, B7 - efektywnie odżywia i wzmacnia włosy.

Pojemność: 350 ml

Producent: Fratti, Rosja

                                                        Moja opinia...

Szampon znajduje się w plastikowej butelce z dość fajną szatą graficzną ...konsystencja gęsta ....kolor jajeczny.



Szampon niestety nie jest wydajny,musiałam użyć bardzo dużą ilość,aby umyć moje włosy.Słabo pieni się .Zamach w miarę przyjemny ,jak na takie składniki ...Niestety szampon nie poradził sobie z moimi włosami...

po wysuszeniu były one bardzo wysuszone co dało efekt "siana na głowie".....ktoś sobie pomyśli ...dostała  szampon i jeszcze krytykuje...tak wiem...,ale recenzję testowanych kosmetyków piszę prawdziwe i niestety ten szampon u mnie się nie sprawdził.



Może ktoś ,kto nie ma problemu z puszącymi się włosami nie będzie narzekał na ten szampon...
Jeżeli komuś spodobał się to zapraszam do zakupu TUTAJ.....




Kochani nareszcie u mnie słoneczko...dlatego zaraz idę na spacerek z moim syneczkiem...a Wam życzę miłego dnia:*



























38 komentarzy:

  1. Ja wybrałam sobie do testów szampon-kondycjoner końska siła i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja znajoma myła kiedyś włosy w piwie... efekt był zajebisty, ale zapach.... no cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego myślałam,że szampon będzie fajny

      Usuń
  3. Czyli produkt nie dla mnie :) U mnie też słoneczko :)
    Miłego dnia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To, ze się dostało coś do testowania, nie oznacza, ze trzeba zawsze pisać pozytywną opinię,, bardzo dobrze, ze piszesz szczerze odczucia, tak powinno być :)
    szamponu nie miałam, ale coś czuję, że u mnie byłoby podobne działanie z sianem na głowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ...wiem ,że firmą to się nie podoba ....:D

      Usuń
  5. W prawdzie nie mam puszących się włosów, ale jakoś nie specjalnie mam ochotę go wypróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go i chyba nie poradził by sobie z moimi wlosami.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja walczę z suchością i dążę do nawilżonych włosów więc na pewno go nie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szampon z Mythosa ...jest świetny i nie zmienie go na inny,bardzo fajnie nawilża

      Usuń
  8. Kiedyś miałam piwne mydło do włosów i od tego czasu mam uraz do piwnych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz ,a ja myślałam,że piwne kosmetyki są świetne :D

      Usuń
  9. Nigdy nie miałam tego szamponu ale raczej się nie skuszę :).
    Ja też dzisiaj wybieram się na spacer, ale z psiakiem :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz to razem pospacerowałybyśmy :D

      Usuń
  10. Jak siano to nie dla mnie, bo moje włosy mają tendencje do puszenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale troszkę już czytałam o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już kiedyś o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo o nim słyszałam, mam dość mieszane uczucia co do niego ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj to u mnie pewnie też tak słabo by wypadł...

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie u mnie też by się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obawiam się, że u mnie też by się nie sprawdził, bo miałam jeden piwny szampon i nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, jakby się "zachował" na moich włosach? Dołączam jako 530:) Do zobaczenia niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej i ja bym nie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię rosyjskie kosmetyki i wpływ piwa na włosy, ale jeśli wysusza, to niekoniecznie dla mnie byłby on.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że napisałaś szczerze, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie dla mnie, bo włosy strasznie mi się puszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super, że piszesz prawdę! kłamstwo "bo za darmo" nie służy nikomu...począwszy od kłamcy skończywszy na samej firmie która zainteresowana polepszaniem swoich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że się nie sprawdził:(
    Szczere recenzje to podstawa:) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam, że na piwie się pięknie loki kręcą:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak miałaś efekt "siana na głowie" to ja podziękuje :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam raczej suche włosy, więc nie dla mnie niestety

    OdpowiedzUsuń