środa, 18 czerwca 2014

Ulubieńcy miesiąca Maja

Witajcie!

Dziś przedstawię wam moich ulubieńców miesiąca maja,jest ich sporo,część kosmetyków już na blogu przedstawiłam a część dopiero będę .Największą radość sprawiły mi kosmetyki ,które otrzymałam od Biosfery Polska ,z nich najlepiej u mnie sprawdziła się genialna maseczka oczyszczająca do twarzy z minerałami z morza martwego...po prostu rewelacja ...już nie długo przeczytacie o niej recenzję ...Ale jak n razie jest to mój Najbardziej lubiany kosmetyk.

                           

1.Maseczka oczyszczająca od Biosfery Polska...
    


Kolejny kosmetyk to mydełko  od Skarbu Matki o zapachu soczystego arbuza...o nim już przeczytaliście na moim blogu...ktoś powie a no zwykłe mydełko....może i tak ,ale swoim zapachem i mega pianką nie tylko dziecku sprawi uśmiech na twarzy....

2. Mydełko o zapachu soczystego arbuza



Następnym kosmetykiem ,który trafił do mojej Majowej listy ulubieńców to lakier do paznokci Lady by bell ...jest to mój numer jeden jeśli chodzi o trwałość.

3.lakier do paznokci lady by bell



Następny kosmetyk to Nowość od Celi ,pomadka do ust w kredce ,mała,zgrabna i ma fajny kolor...nic więcej do ust mi nie potrzeba.

4.Pomadka do ust w kredce



I ostatni już kosmetyk z moich ulubieńców to kosmetyk z firmy Eveline - peeling ,masaż drenujący...




Kochani i jak znacie moich ulubieńców?a może ,któryś spodobał się Wam?pozdrawiam i życzę miłego dzionka:*