środa, 18 czerwca 2014

Ulubieńcy miesiąca Maja

Witajcie!

Dziś przedstawię wam moich ulubieńców miesiąca maja,jest ich sporo,część kosmetyków już na blogu przedstawiłam a część dopiero będę .Największą radość sprawiły mi kosmetyki ,które otrzymałam od Biosfery Polska ,z nich najlepiej u mnie sprawdziła się genialna maseczka oczyszczająca do twarzy z minerałami z morza martwego...po prostu rewelacja ...już nie długo przeczytacie o niej recenzję ...Ale jak n razie jest to mój Najbardziej lubiany kosmetyk.

                           

1.Maseczka oczyszczająca od Biosfery Polska...
    


Kolejny kosmetyk to mydełko  od Skarbu Matki o zapachu soczystego arbuza...o nim już przeczytaliście na moim blogu...ktoś powie a no zwykłe mydełko....może i tak ,ale swoim zapachem i mega pianką nie tylko dziecku sprawi uśmiech na twarzy....

2. Mydełko o zapachu soczystego arbuza



Następnym kosmetykiem ,który trafił do mojej Majowej listy ulubieńców to lakier do paznokci Lady by bell ...jest to mój numer jeden jeśli chodzi o trwałość.

3.lakier do paznokci lady by bell



Następny kosmetyk to Nowość od Celi ,pomadka do ust w kredce ,mała,zgrabna i ma fajny kolor...nic więcej do ust mi nie potrzeba.

4.Pomadka do ust w kredce



I ostatni już kosmetyk z moich ulubieńców to kosmetyk z firmy Eveline - peeling ,masaż drenujący...




Kochani i jak znacie moich ulubieńców?a może ,któryś spodobał się Wam?pozdrawiam i życzę miłego dzionka:*



23 komentarze:

  1. I ja bym tu kilku ulubieńców znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twoich ulubieńców. Ale serię kosmetyków Eveline bardzo lubię. Szczególnie ich sera chłodzące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam lakierów bell. muszę wypróbować bo na moich paznokciach lakiery trzymają się krótko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier to też mój ulubieniec. Świetnie sie nim maluje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam Twoich ulubieńców-ale lakier już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tych produktów ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych ulubieńców ale na peeling może kiedyś się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pomadkę Celii w kredce mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam jedynie peeling z Eveline i także go lubię :)
    A tej maseczki to jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten peeling też lubie jednak jest strasznie słaby :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Na rosyjskie kosmetyki mam wielka ochotę

    OdpowiedzUsuń
  12. oo nie znam ale ten eveline peeling brzmi fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam Twoich ulubieńców ! :D Ale ten Eveline czeka na mnie w szafce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier ma przecudowny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredka z Celii też jest moją ulubienicą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mydełko arbuzowe na liście ulubieńców u mojego syna tez się znajduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze, nic nie znam z tych produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mydełko arbuzowe.. zachwyciło mnie :)

    OdpowiedzUsuń