piątek, 13 marca 2015

Wiosenny zapach bialych kwiatów- 2Senses by Marta Rynkiewicz

Witajcie kochani!

Dziś postanowiłam pokazać Wam śliczną i bardzo oryginalną świeczkę, którą dostałam na spotkaniu blogerek w Dębicy.Muszę się przyznać, że od razu musiałam ją zapalić i sprawdzić czy zapach rzeczywiście jest tak cudowny jak sam wygląd świeczki!



To niezwykłe pachnidło mam przyjemność testować dzięki marce 2Senses by Marta Rynkiewicz...
Czy wary ja zakupić? o tym przekonacie się czytając dalszą część wpisu...



Tworząc świece 2SENSES dobierają zapachy i aromaty kierując się trendami i modą w zakresie potrzeb klientów na zabiegi, które mają upiększać, a także pobudzać czy koić zmysły.Produkty 2SENSES by Marta Rynkiewicz są odzwierciedleniem zmysłowości, jaką można uzyskać podczas kontaktu wosku sojowego z ciałem, a stale rosnąca sprzedaż potwierdza ich wyjątkową jakość i niepowtarzalność.


Jeżeli lubisz pobudzający zapach wanilii z nutą cytrusową...A może wolisz rozgrzewającą pomarańczę z cynamonem, relaksującą zieloną herbatę lub rozpieszczający kaszmir...Jeśli tak, niepowtarzalne zmysłowe doznania znajdują się na wyciągnięcie ręki. Kolekcja świec zapachowych do masażu i pielęgnacji 2 Senses by Marta Rynkiewicz przeniesie Cię do świata relaksu.


 Luksusowe świece do masażu 2 Senses to innowacyjna kuracja SPA dla całego ciała. Świecie 2 Senses są nie tylko piękne i zniewalająco pachną, ale kryją w sobie także szereg dobroczynnych właściwości. Zostały wykonane ręcznie z naturalnych składników, takich jak wysokiej jakości wosk sojowy i starannie wyselekcjonowane olejki eteryczne, które błyskawicznie wchłaniają się, odżywiając i nawilżając skórę.



ZALETY ŚWIEC SOJOWYCH W PORÓWNANIU DO ŚWIEC PARAFINOWYCH:


- wosk sojowy jest naturalny 
- bezpieczny dla środowiska 
- w trakcie spalania wytwarza znikomą ilość dwutlenku węgla (ok. 90% mniej od świec parafinowych)
- gwarantują czyste spalanie 
- wosk sojowy jest nietoksyczny; bez benzyny, węgla, sadzy, które mogą oczernić ściany, sufity i meble, zanieczyszczać kanały wentylacyjne w domu 
- nie zawierają toksycznych substancji rakotwórczych 
- świece sojowe są trwalsze od parafinowych (dłuższy czas spalania) 
- wycieki sojowe są łatwe do usunięcia - wystarczy ciepła woda i mydło 
- nie wywołują alergii 

Moja opinia na temat świeczki...

Świeczkę otrzymałyśmy pięknie zapakowaną w biały woreczek zawiązany kokardką.
Cała świeczka wykonana jest z wosku sojowego, który jest w 100 % naturalny.
Wosk znajduje się w szklanym pojemniczku z logo marki oraz nazwą.
Świeczka jest w moim ulubionym kolorze bieli .


Ja jako organizatorka miałam możliwość wyboru zapachu z pośród wielu...
zdecydowanie wybrałam zapach białych kwiatów, który jest przyjemny a jednocześnie dość mocny...
Po zapaleniu, unosi się przyjemna, kwiatowa woń, która roznosi się po całym domu!
Zapach nie jest mdlący ani duszący.


Powiem szczerze, że świeczka stanowi piękną ozdobę mojego pokoju.
Prostota a jednocześnie elegancja stanowi idealne połączenie z jej naturalnością!

Kochani zapraszam do odwiedzenia 2senses by Marta Rynkiewicz TUTAJ i zapoznania się z ofertą!
Kochani jak najbardziej polecam Wam świeczkę sojową!Jak dla mnie jest nie tylko piękna ale również zdrowa co za tym idzie nie toksyczna i z przyjemnością zapalam ją nawet w obecności mojego syna ....oczywiście w miejscu takim gdzie jej nie dosięgnie!
Zachowanie bezpieczeństwa przy małym dziecku to podstawa!

Kochani znacie tą markę?Miałyście do czynienia z tymi świeczkami?
pozdrawiam