piątek, 27 marca 2015

Ulubieńcy miesiąca- Marzec!

Witajcie kochani!

Pogoda cudowna, większość czasu spędzamy na spacerkach, dlatego nie mam dla Was za wiele czasu, ale na pewno to nadrobię.
Miesiąc Marzec dobiega ku końcowi, dlatego dziś przedstawię Wam ulubieńców właśnie tego miesiąca...



Zaszczytne pierwsze miejsce przypadło Luksusowej szmince od Eveline.


Szminka ta ma delikatny, ale bardzo śliczny kolor.
Przeczytać o niej możecie TUTAJ.
Na pewno jeszcze nie jeden raz zagości na moich ustach.

Drugie miejsce zajął Żel do mycia twarzy i oczu od Tołpy.


Przeczytać o nim możecie TUTAJ.
Żel nie tylko świetnie myje, ale również fajnie nawilża i nie wysusza skóry.
Wczoraj zakupiłam kolejną buteleczkę mojego ulubieńca!

Natomiast trzecie miejsce zajął Dezodorant w kremie marki Garnier.


Przeczytać o nim możecie TUTAJ!
Mimo różnych opinii na jego temat u mnie sprawdził się świetnie.
Nie tylko fajnie zabezpiecza, ale również ma fantastyczny zapach, który utrzymuje się bardzo długo.

Na koniec postanowiłam wyróżnić kosmetyk, który mimo niskiej ceny jest moim faworytem do kąpieli...
Mowa tu o Żelu pod prysznic marki Oceania o cudownym zapachu poziomki.


Przeczytać o nim możecie TUTAJ!
Żel nie tylko fajnie się pieni, ale również świetnie myje i cudownie pachnie !

Kochani znacie, któryś z tych kosmetyków?
Lubicie?

Pozdrawiam 










21 komentarzy:

  1. żel nie zaintrygował :) uwielbiam Twoje fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna grafika na początku:)
    wyobrażam sobie zapach tego żelu... mmm musi być super!

    OdpowiedzUsuń
  3. nic z tych ulubieńców nie jest mi znane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale bardzo mi się podoba odcień szminki.

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam zel z tołpy i bylam bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z tych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tołpa mnie kusi, ale ceny trochę odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jeszcze nie miałam szminki Eveline:) Skusiłaś mnie nią :)
    Mam antyperspirant Garnier Neo i także jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. żel znam jedynie i potwierdzam - jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie Garnier Neo też całkiem fajnie się sprawdzał, miałam wersję Fruity Flower :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie znam. Produkt Garniera faktycznie ma różne opinie, dlatego pozostanę chyba przy kulce. Wydaje mi się łatwiejsza w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel do mycia twarzy i oczu od Tołpy mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam do czynienia z żadnym z tych kosmetyków ;p widziałóam, że tołpa pojawiła się w biedronce i może sie do niej dobiore ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego żelu do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super !!! zapraszam do mnie , obserwowanie za obserwowanie ? - http://potworektoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten żel z Tołpy mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń