poniedziałek, 25 stycznia 2021

Pielęgnacja włosów delikatnych z Bioelixire



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczne nowości marki Bioelixire, które mam przyjemność testować.  Jest to jedna z moich ulubionych marek, którą stosuje do pielęgnacji moich włosów. Jesteście ciekawi co takiego trafiło do mojego koszyka? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Tym razem trafiły do mnie trzy produkty. Pierwszy z nich to szampon dodający objętości Biotyna przeznaczony do włosów cienkich, słabych. 



Szampon ten doda waszym włosom objętości, jednocześnie doda im energii wzmacniając cebulki, a za tym co idzie - hamując im wypadanie. Zawiera olejek arganowy, witaminę B5, biotynę i system zwiększający objętość. 

Bardzo fajnie nawilża, odświeża i odżywia. Ma przyjemny zapach i lekką konsystencję, dzięki czemu doskonale rozprowadza się po skórze głowy. Kolejny produkt to rewelacyjna maska do włosów z tej samej serii Biotyna. 

Doskonale wygładza włosy, nadaje im blasku i co więcej moje włosy nie puszą się. Również doskonale nawilża, nie obciążając ich. Ma cudowny zapach. 



Ostatnia nowość marki, która do mnie trafiła to suchy szampon, który doskonale sprawdzi się jako alternatywa do codziennego stosowania zwykłych szamponów. Szampon ten zapewnia włosom świeżość, delikatnie oczyszczając. Jest mega wydajny, ma przyjemny zapach i nie pozostawia białego nalotu.


Kochani gorąco polecam Wam te nowości. Markę uwielbiam i muszę przyznać, że bardzo często kupuję jej produkty! Wam również polecam!