środa, 13 stycznia 2021

Paco Rabanne Olympea, Notino.pl



 Witajcie kochani!

Kilka dni temu doszła do mnie fantastyczna przesyłka z moim zamówieniem od Notino.pl Tym razem skusiłam się na przepiękny zapach Olympea Paco Rabanne. Jesteście ciekawi jak się u mnie spisuje i czy warto go zakupić? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Woda Paco Rabanne Olympea stanowi wyzwanie dla wszystkich kobiet, aby uświadomiły sobie swoja moc. Odważ się i bądź boginią, czarującą, silną i wyjątkową. Dzięki temu zapachowi ziemia zatrzęsie się przed Tobą.

80ml wody perfumowanej dostajemy w pięknym, stylowym flakonie, który nawiązuje do wieńca laurowego, który od wieków stanowi symbol zwycięstwa i sławy. 


 Zapach ten od pierwszych nut nadaje naszej skórze przepiękny powiew świeżości. Akordy zielonej mandarynki i jaśminu wodnego konkurują o uwagę z oszałamiającą zmysłowością kwiatu imbiru. Serce aromatycznej kompozycji opiera się na niebanalnych i niezwykle urzekających akordach "słonej wanilii". Zmysłowa baza łączy w sobie aromat drzewa kaszmirowego i prawdziwej ambry. 

Paco Rabanne Olympea to zdecydowanie perfumy dla kobiet !


Na Notino.pl perfum ten dostępny jest w trzech pojemnościach. Ja zakupiłam ten w największej wersji czyli 80 ml. Dostałam bardzo dużo pytań o jego trwałość. Sam zapach utrzymuje się bardzo  długo, jest wydajny i mimo częstego stosowania taki flakon starcza na długi czas. Uwielbiam markę Paco Rabanna właśnie za takie perełki jak ten.


Kochani jeżeli szukacie fajnych perfum w bardzo atrakcyjnych cenach to koniecznie zaglądnijcie na Notino.pl Obecnie na stronie trwają bardzo fajne promocje z których warto skorzystać. 


Jeżeli zamówicie jeszcze dziś to na ten perfum jest darmowa dostawa, możecie również zamówić za pobraniem, gdzie również wysyłka jest gratis! Gorąco polecam!