piątek, 15 stycznia 2021

Opaska - idealny sposób na zimowe i śnieżne dni



 Witajcie kochani!

Dziś przychodzę do was z modowym wpisem a mianowicie opaską, która stała się nieodzownym elementem mojej garderoby. Zimą uwielbiam nosić tradycyjne czapki jak mało kto. Będąc na zakupach w Galerii Rzeszowskiej w jednym z butików zobaczyłam przepiękny sklep skierowany głównie dla kobiet. Cały asortyment sklepu wypełniony był ozdobami do włosów. Gdzieś, między półkami dostrzegłam te piękne, zimowe opaski, które zachwyciły mnie od pierwszego spojrzenia!



Tym razem skusiłam się na odcień brązu, który zimą i jesienią uwielbiam. Opaska bardzo fajnie dopasowuje się do głowy. Z przodu ma delikatny splot, który sprawia, że jest ona oryginalna i wyjątkowa. Jak się okazało opaski  produkuje polska marka - jaka? nie napiszę Wam ponieważ na niej widnieje tylko napis produkt polski. 


Opaska jest mega ciepła i niezwykle wygodna. Idealnie sprawdza w chłodne dni. Kochani jeżeli zastanawiacie się nad kupnem takich opasek to gorąco polecam. Polecam również osobom, które nie znoszą tradycyjnych czapek. 


Taką opaskę możemy ubrać do wielu stylizacji. Gorąco polecam!