piątek, 1 stycznia 2021

Planujemy rok ze Stylowyplaner.pl



Witajcie kochani w Nowym Roku!

W dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować fantastyczny planer, który w tym roku pomoże mi w łatwy sposób zaplanować to co sobie postanowiła a jest tego naprawdę wiele. Mam dla Was wiele fantastycznych rzeczy do zaprezentowania, wiele firm jak również obiecane etapy z budowy naszego domu. Wszystko to zobaczycie właśnie tutaj, gdzie postaram się na bieżąco być  z Wami! Mowa tutaj o nowej marce Stylowyplaner.pl , która stworzyła to cudeńko dla kobiet aktywnych oraz pracujących zawodowo. Jesteście ciekawi co takiego kryje się w  środku tej różowej księgi? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Przeglądając internetową ofertę w poszukiwaniu idealnego planeru trafiłam na Stylowy Planer, o którym tak naprawdę przeczytałam i dowiedziałam się od Was. Przesyłka od momentu zamówienie trafiła do mnie bardzo szybko. Całość była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu.




Po otwarciu moim oczom ukazał się różowy planer z napisem "To jest mój rok" 2021. Oprawa jest twarda a każda strona znajdująca się w nim jest tak rozplanowana, że widać już na pierwszy rzut oka, że mamy do czynienia z profesjonalnym produktem. 


"Planowanie to oprawianie przyszłości w ramy teraźniejszości. Możesz to zacząć już dzisiaj " Taką piękną sentencję znajdziemy na początku kalendarza. W nim znajdziemy również miejsce na zapisanie celów na 2021, kalendarz urlopowy czy  miejsce na zaplanowanie budżetu na 2021. Jak wiecie przy budowie domu jest to bardzo ważne. 



Każdy miesiąc składa się z małych kwadracików w których możemy zapisać najważniejsze rzeczy. Dodatkowo każdy dzień miesiąca składa się jednej strony. Dzięki czemu mamy sporo miejsca na zapiski. Zobaczcie również, że do każdego miesiąca przypisany jest jakiś cytat, sentencja a na przodzie znajdują się notatki.


Rewelacyjną rzeczą, która bardzo mi się spodobała to strony na końcu kalendarza zatytułowane "loginy i hasła". Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę, ponieważ często je zmieniam dla własnego bezpieczeństwa a teraz dodatkowo wiem, gdzie mogę je zapisać. 


Planer też posiada kalendarz menstruacyjny, badania lekarskie a także oświadczenie o zdarzeniu drogowym, które w danej chwili może się nam przytrafić. Posiada też dwa troczki, dzięki którym możemy oznaczyć daną stronę.
Kochani jak widzicie Planer ten zachwyca. Jeżeli szukacie naprawdę godnego uwagi planera to ten polecam w stu procentach!