czwartek, 28 stycznia 2021

Wystrój Wnętrz, Dywan winylowy w portugalskie kafelki, Dywanomat.pl

 



Dywan wycisza pomieszczenie, ociepla, ale również stanowi ozdobę naszych domowych wnętrz. Nie spotyka się go również w tradycyjnych wnętrzach, świetnie odnajduje się w nowoczesnej przestrzeni. Będąc na etapie szukania inspiracji i ciekawych dodatków do wykończenia naszego nowego domu trafiłam na Dywanomat. I powiem Wam, że na początku stanowczo twierdziłam, że dywany umieszczony we wnętrzach nowego domu nie sprawdzi się u nas. Myliłam się ... 

Każdy z Nas ma wizję dywanu jako grubego materiału, który zawsze się, gdzieś wybrudzi czy zmechaci. Tym bardziej mając dzieci taka opcja na dłuższą metę się nie sprawdzi. 



Gdy zobaczyłam z czego wykonane są nowoczesne dywany w sklepie Dywanomat zmieniłam zdanie ...



Dywanomat to sklep stworzony z myślą o ludziach z pasją! Kochają piękno i estetyczne dekoracje wnętrz, a takie są właśnie dywany winylowe. Trwałość materiału sprawia, że dywan winylowy i tarasowy będą wyglądać pięknie przez długie lata. Zainspirowani najpiękniejszymi wzorami z egzotycznego Maroko, surowej Skandynawii i geometrycznymi abstrakcjami, stworzyli ogromną bazę unikalnych wzorów.




Przeglądając ofertę miałam nie lada dylemat, który z dywaników wybrać. Po długim namyślę wybrałam najmodniejszy dywan w portugalskie kafelki. Wiemy już, że w naszym domu będą dominowały trzy kolory: biały, czarny i szary. Dlatego ten dywan od razu przykuł moją uwagę. Dywan ten idealnie nada się zarówno do wnętrza jak i na zewnątrz. W naszym domu będą dwa duże tarasy więc bardzo fajnie będzie latem taki dywan położyć właśnie na nim. 



Okrągły czarno-biały dywan jest przepiękny! Wykonany niezwykle solidnie. Oczywiście możemy wybrać różne rozmiary, ja wybrałam ten największy. Jak widzicie synek się na nim spokojnie mieści. Takiemu dywanowi nie straszny deszcz czy woda, jeżeli przykładowo wylejemy na niego kawę, w szybki sposób go wyczyścimy za pomocą zwykłej szmatki. 



Kochani jeżeli szukacie nowoczesnych dywanów to zdecydowanie polecam sklep Dywanomat. Znajdziecie tam mega fantastyczne dywany w różnych wzorach i kształtach. Gorąco polecam!