niedziela, 31 stycznia 2021

Wyjątkowe Walentynki z biżuterią My Clover


 

Biżuteria to doskonały pomysł na Walentynkowy prezent. Nigdy nie jest jej za wiele a za każdym razem sprawia ogromna radość. Od tego symbolu nie da się uciec - serduszka są dosłownie wszędzie. I chodź powszechność tego symbolu w lutym może trochę męczyć, trzeba przyznać, że serce przedstawione w formie biżuterii potrafi stać się prawdziwym dziełem sztuki.


Przeglądając internetową ofertę w poszukiwaniu srebrnej biżuterii, która będzie nie tylko wyjątkowa, ale również będzie motywem przywiązywała do Walentynek trafiłam do pracowni My Clover.


My Clover to pracownia, która powstała w wyniku wieloletniej współpracy jubilera oraz absolwentek wzornictwa gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Połączenie praktyki jubilerskiej z projektowaniem produktu umożliwiło stworzenie wyjątkowej biżuterii ...



Przeglądając ofertę zdradzę Wam, że miałam nie lada dylemat co wybrać. Od początku jednak wiedziałam, że tym razem będzie to srebro. Ponieważ zawsze kupowałam złote naszyjniki to w tym razem zdecydowanie postawiłam na srebro. I tak po długim namyślę wybrałam przepiękny srebrny naszyjnik  z przywieszką w kształcie trzech ruchomych serduszek. 



Naszyjnik oraz przywieszka wykonana jest ze srebra próby 925. Co więcej wszystkie trzy serca możemy spersonalizować. Na pierwszym serduszku zostały wygrawerowane pierwsze litery naszych imion, na drugim datę naszego ślubu a na trzecim "Na zawsze razem". 



Dzięki takiemu grawerowi naszyjnik nie tylko będzie stanowił przepiękną ozdobę, ale również będzie cudowną pamiątką.  Naszyjnik wykonany jest na najwyższym poziomie. Pracownia zadbała o każdy najmniejszy detal. Dodatkowo przed wysyłką został on ręcznie wypolerowany! Kochani zbliżają się Walentynki, taka biżuteria może stać się przepięknym pomysłem na prezent dla Waszej ukochanej. Zapraszam również do zapoznania się z pozostałym asortymentem pracowni My Clover. Gorąco polecam!



Cena naszyjnika 169,00 zł