poniedziałek, 11 stycznia 2021

Semilac Classic czyli mój ulubiony nudziak na paznokciach



 Witajcie kochani!

Już dawno na moim blogu nie pokazywałam Wam paznokci, które sama robię. Od kilku lat na moich paznokciach goszczą hybrydy marki Semilac a ostatnio bardzo polubiłam takie delikatne, naturalne z lekkim zdobieniem. I właśnie w dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować nudziaki, które na instagramie bardzo się Wam spodobały. 



Pytałyście mnie jaki kolor użyłam do wykonania tych paznokcie. Jest to jeden z naturalnych odcieni Clasic. W połączeniu z klasyczna bielą również marki Semilac prezentuje się elegancko. Co więcej kolor ten uwielbiam również za to, że nie muszę ciągle robić kolejnych paznokci ponieważ nie widać powstających odrostów. 


Lakiery marki Semilac bardzo często kupuję na Notino.pl Tam znajdziemy całą paletę rewelacyjnych odcieni. Ostatnio zakupiłam kolejne, również bardzo stonowane. 


Na takich odcieniach znakomicie wyglądają różnego rodzaju zdobienia. Zdecydowanie nie podobają mi się brokatowe zdobienia czy paski na końcach paznokci. Są mało efektowne i raczej nadają się na imprezę niż do codziennych stylizacji. 


Miałam okazję przetestować bardzo wiele lakierów hybrydowych różnych marek. I powiem szczerze, że zdecydowanie najbardziej sprawdzają się lakiery marki Semilac, które gorąco Wam je polecam. Kochani nie zanudzam dłużej i sami zobaczcie jak się fantastycznie prezentują.


Podkreślam, że paznokcie wykonałam sama!