piątek, 15 stycznia 2016

Dom i Wnętrze, Posterilla - stylowe plakaty w moim domu



Jeśli wydaje ci się, że obraz to jedyny słuszny rodzaj dekoracji ścian, który sprawia, że wnętrze nabiera kunsztownego, a zarazem oryginalnego charakteru, jesteś w błędzie! Teraz nadchodzi czas plakatów w roli głównych dekoracji wnętrz. 
Powieszenie na ścianie plakatu to idealny sposób na to, by wprowadzić do dekoracji danego wnętrza pierwiastek swoich zainteresowań. Ponadto przy pomocy tego typu dekoracji ścian, możesz na przykład nadać stonowanemu pomieszczeniu oryginalnego charakteru lub złagodzić krzykliwą aranżację.

Przeglądając różnego rodzaju internetowe oferty w poszukiwaniu ciekawych a jednocześnie oryginalnych plakatów do swojego domu trafiłam na stronę Posterilla.pl. Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na trzy plakaty: motywacyjny, personalizowany-metryczka oraz plakat do kuchni.




Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Wszystkie plakaty, ramy były bardzo starannie zabezpieczone. Dzięki temu nie musimy się martwić, że w czasie transportu coś ulegnie zniszczeniu. 



Po otwarciu zabezpieczenia moim oczu ukazały się trzy pięknie zapakowane paczki. Każda z nich była owinięta sznureczkiem w kolorze:czerni i bieli. Etykietki, naklejki , doczepiane plakietki jak również tasiemki oklejające paczki również były w tej samej kolorystyce. Nawet taśmy pakujące wywarły na mnie ogromne wrażenie. Jest to pierwsza marka tego typu, która dba o najmniejszy szczegół. Widać, że osoby pracujące w tej branży wkładają w swoją pracę całe serce!




A teraz poznajcie moje plakaty ...
Pierwszy z nich to plakat motywacyjny: Stań się wielkim



Wybierając ten plakat kierowałam się zarówno napisem jak i kolorystyką. Przedpokój na którym zawisł jest w kolorze bieli i szarości więc ten plakat idealnie do niego pasuje. Dodatkowo wybrałam ramę w kolorze białym ( dostępna jest również w kolorze czarnym).
Rozmiar również możecie wybrać sami. Ja zdecydowałam, że ten będzie największy a mianowicie o wymiarach 50x70.









Kolejne dwa pozostałe są nieco mniejsze.
Plakat do  kuchni z napisem : Kawa to przytulanie ...



Jest on w formacie 30x40 w kolorystyce czarno-białej. Do kuchni wybrałam również w białej ramie. 
Prezentowana grafika drukowana jest na wysokiej jakości papierze o grama­turze 250 g/m² o delikatnie perłowej powierzchni (Lustre), przeznaczonym do wydruków fotograficznych oraz grafiki artystycznej.
Plakat w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej. 





Ostatni to plakat personalizowany, który jest w formie metryczki. Oczywiście trafił on do pokoju Oliwierka.



Przy wyborze tego plakatu należy pamiętać, aby podać wszystkie niezbędne informacje na temat dziecka tzn imię i nazwisko, datę urodzenia, wagę, wzrost, imiona rodziców. Oczywiście możecie mieć napisane dużo więcej lub odjąć część informacji. 



Kolorystykę również może być inna.  Muszę przyznać się bez bicia, że zapomniałam podać koloru i zamiast szaro-niebieskiego mam taki, ale jest on również bardzo ładny.






Taka metryczka może stać się wyjątkowym prezentem dla świeżo upieczonych rodziców, z okazji chrztu czy pierwszych urodzin.
Cena plakatu bez ramy to wydatek 59,00 zł. Z ramą mniejsze plakaty kosztują 89 zł natomiast ten pierwszy, największy kosztuje 135,00 zł.

Ramy w które włożone są plakaty są świetnej jakości. Są bardzo grube i mocne.
Kochani nie będę Was dłużej zanudzać. Sami zobaczcie jak wspaniale prezentują się ...
Zapraszam was również do zapoznania się z asortymentem firmy Posterilla.pl 
Na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie i sprawi, że zwykłe wnętrze nabierze wyjątkowości ...

Niespodzianka!!!

Wszyscy czytelnicy mojego bloga mają od dziś 30% na zakupy w sklepie Posterilla.

KOD RABATOWY: ONLYTHEORIGINALSTYLE