wtorek, 5 stycznia 2016

Elogie Pharmacy, Maska kolagenowa w ampułkach z kawiorem i witaminami



Kawior, luksusowa przekąska, ostatnio jest często spotykanym składnikiem kosmetyków z wysokiej półki. Okazuje się bowiem, że jest skarbnicą cennych substancji, które mają niezwykle korzystny wpływ na skórę.



 Kawior to prawdziwa bomba zawierająca witaminy, składniki mineralne i lipidy, ujędrnia skórę, przyspiesza jej regenerację i chroni przed dalszym starzeniem.


W dniu dzisiejszym chcę wam przedstawić kolejną maskę marki Elogie. Tym razem jest to maska kolagenowa właśnie z tym cudownym kawiorem i witaminami.



Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła? ...
Jeśli tak to zapraszam do dalszej części wpisu ...

Od producenta ...
Maska kolagenowa z kawiorem i witaminami odżywia, nawilża i ujędrnia skórę. Zawarty w niej kawior, wzmacnia barierę ochronną skóry i przyspiesza proces regeneracji. 


Chroniąc przed wolnymi rodnikami, skutecznie zapobiega powstawianiu zmarszczek. Skóra wygląda młodo i zdrowo. 

Moja opinia ...
18 ml maski podzielone jest na trzy ampułki, które znajdują się w bardzo eleganckim opakowaniu. Na nim znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 





Dodatkowa w środku znajdziemy również broszurkę na temat maski. Tak jak już pisałam tydzień temu maska ta ma mleczną konsystencję i dość wodnistą. Mimo wszystko świetnie się ją nakłada i co najważniejsze w czasie zabiegu nie spływa. Oczywiście maskę należy nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy . Dzięki nowoczesnej strukturze maski nie trzeba zmywać a jedynie pozostawić do wyschnięcia. 
Ta maskę stosuję tylko i wyłącznie na noc. Sami możecie ją stosować również na dzień.


Skóra już po pierwszym użyciu staje się bardziej napięta, delikatnie wygładzona. Nie przesusza skóry, nie podrażnia oraz nie powoduje uczulenia.
Po dłuższym czasie stosowania zauważyłam zmniejszenie się wydzielania sebum. Co za tym idzie moja skóra jest bardzo matowa.
Jest to druga maska tej marki z której jestem zadowolona. Oczywiście podzieliłam się z nią siostrami, ponieważ jedna ampułka starcza mi na trzy razy co jest świetną sprawą przy tego typu produkcie.
Tą i inne maski Elogie możecie zakupić w Drogerii Douglas.

Kochani znacie tą maskę?