środa, 6 stycznia 2021

Zestaw upominkowy Far Away Rebel&Diva, Avon



 Witajcie kochani

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczny zestaw, który wygrałam u Agi na instagramie. Powiem Wam również, że kosmetyki tej marki nie często trafiają do mojego koszyka więc tym bardziej byłam bardzo ciekawa  zarówno zapachu jak i działania. 

Jesteście ciekawi co takiego znajdowało się w zestawie? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Całość dostajemy zapakowane w kartonowe pudełko, idealne na prezent. Na nim znajdziemy wszystkie niezbędne informacje na temat produktów znajdujących się w środku. W środku pudełka znajdziemy trzy fantastyczne produkty z serii Rebel&Diva. Perfum, perfumetka oraz balsam do ciała. 



Perfumy dostajemy w pięknym, niebanalnym flakonie. Są to zdecydowanie kwiatowe zapachy, delikatne i subtelne. Far Away Rebel&Diva stworzyli Leandro Petit i Olivier Gillotin. Nute głowy stanowi różowy pieprz, nuty serca stanowi jaśmin. Sam zapach dość długo utrzymuje się. 


Jeżeli chodzi o balsam to w nim również czuć perfumy. Bardzo fajnie nawilża i wygładza skórę. Mimo codziennego stosowania jest bardzo wydajny. W zestawie znajdziemy również perfumetkę, która idealnie zmieści się w kieszeni czy torebce. Tym razem marka Avon bardzo miło mnie zaskoczyła bo te produkty są godne polecenia. 



Już niebawem postaram się Wam zaprezentować kolejne produkty tej marki, które właśnie testuję. Zapraszam Was również do śledzenia mojego instagramu TUTAJ , gdzie na bieżąco dodaję nowości.