poniedziałek, 18 stycznia 2021

Naturalna pielęgnacja twarzy i ciała z kosmetykami Naturativ



 Witajcie kochani!

Dziś przychodzę zaprezentować Wam fantastyczne produkty, które od kilkunastu dni stosuję regularnie. Mowa tutaj o marce Naturativ i trzech świetnych kosmetykach. Jesteście ciekawi co takiego przywędrowało do mnie i jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Przeglądając internetową ofertę sklepów w poszukiwaniu fajnego kremu pod oczy, który nie tylko będzie fajnie odżywiał, wygładzał i nawilżał, ale sprawi, że ten efekt utrzyma się długo trafiłam na markę Naturativ, która tworzy fantastyczne naturalne produkty. 

Spośród dużego asortymentu zdecydowałam się na trzy produkty, które najbardziej mnie zainteresowały. I tak do mojego wirtualnego koszyka trał miedzy innymi nowoczesny, aktywny krem pod oczy.  Bardzo aktywna formuła tego kremu widocznie poprawia kondycje delikatnej skóry w okolicach oczu. Redukuje widoczne cienie, opuchlizny i poprawia napięcie skóry. Chroni i odbudowuje elastynę. Kremik ten bardzo fajnie rozprowadza się po skórze i ma lekką konsystencję.




Kolejny produkt to bogate masło do ciała Home SPA. Zimą bardzo często sięgam po tego typu produkty. Moja skóra w tym okresie jest bardzo przesuszona, dlatego woda mineralna i balsamy czy masła to mój obowiązkowy rytuał. Produkt ten zawiera kombinację olejów i maseł roślinnych doskonale odbudowujących warstwę hydrolipidową skóry odpowiedzialną za utrzymanie prawidłowego poziomu nawilżenia.


Ostatni produkt, który trafił do mojego wirtualnego koszyka to krem do twarzy na noc 30+ . Nowoczesny, aktywny, naturalny krem do twarzy i szyi zapobiega oznakom starzenia się. Efektywnie wzmacnia strukturę skóry i stymuluje procesy odnowy. Chroni włókna kolagenowe, przywraca równowagę hydrolipidową naskórka. Wygładza drobne zmarszczki mimiczne i zmniejsza ich widoczność. Redukuje przebarwienia.



Kochani wszystkie te produkty jak na razie spisują się rewelacyjnie. Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki. Gorąco polecam!