środa, 4 marca 2015

Tołpa, Dermo Face, Physio, Żel do mycia twarzy i oczu

Witajcie kochani!

Spotkanie podkarpackich blogerek już w sobotę, przygotowania idą pełną parą!Dlatego nie mam dla Was zbyt dużo wolnego czasu...
Dziś postanowiłam pokazać Wam mój ulubiony kosmetyk, którym codziennie rano i wieczorem myję twarz.Ten pupilek to żel do mycia twarzy i oczu od Tołpy.



Od producenta...

Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do mycia oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Odświeża i przywraca uczucie komfortu (szczególnie po zabiegach dermatologii estetycznej, nadmiernej ekspozycji słonecznej). 



0%
alergenów
sztucznych barwników
PEG-ów
SLS-u
silikonów
alkoholu
donorów formaldehydu'


Moja opinia...

Żel ten znajduje się w plastikowe butelce o pojemności 195ml.Na opakowaniu znajdują się wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.Butelka jest wyposażona w dozownik, dzięki któremu z łatwością aplikuje się żel.


Żel ma naturalny, bezbarwny kolor i przyjemny zapach.
A teraz kilka słów o działaniu...


Jak już na wstępie wspomniałam jest to mój ulubieniec!Po pierwsze świetnie myje i odświeża, po drugie nie powoduje podrażnień, po trzecie jest bardzo wydajny!
Również dobrze radzi sobie z usuwaniem  makijażu.Skóra po nim jest lekko nawilżona i przyjemna w dotyku, mimo iż po umyciu tym żelem nakładam tonik.



Cena tego żelu to wydatek ok 28 zł.Jak dla mnie nie jest zbyt drogi, bo mimo codziennego użycia starczył mi na długi okres.Tak jak sami widzicie kończy mi się i muszę zakupić nową buteleczkę!

A Wy jakiego żelu czy płynu używacie?
Pozdrawiam





23 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać tego żelu, ale ostatnio nie mam szczęścia do produktów Tołpa.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawią mnie produkty tej marki ale a razie jakos tak nie mam potrzeby żeby nagle spróbować danego produktu, może dlatego że ceny nie są sympatyczne dla mojego portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  3. z Tołpy jeszcze nie miałam okazji nic testować, ale ten żel chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam żel micelarny z be beauty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie go wypróbuję, bo firma jest mi kompletnie nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tołpa jest na mojej chciej liscie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie tez sie sprawdzil, mega polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wypróbować ale jeśli dorwę na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę doczekać soboty :)
    Całkiem fajny, ale mnie np wychwalany micel z tej serii uczulił, więc chyba bym się nie odważyła na żel:( Ja używam teraz z Ziaji liście manuka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam produkty tej firmy! ale z tej serii jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jak nie ma silnych detergentów to mogłabym kiedyś sprobowac jak mnie najdzie na zel do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie żele :) Ma pompkę i jest wydajny - dla mnie to duże plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tołpa pojawiła się w Biedronce więc pewnie w najbliższym czasie skusze się na coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja teraz używam pianek oczyszczających, ale ten żel bardzo lubiłam :) i płyn micelarny z serii również

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy nic z tej firmy.Ale kusisz tym postem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę się powtarzać ale co tu dużo mówić - kocham tołpę!

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie moje ulubiona firma!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale rozwiązanie z pompką do dla mnie już duża zachęta :) Aktualnie do oczyszczania twarzy używam żelu i toniku z Fitomedu, z przeznaczeniem dla skóry tłustej/problematycznej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń