wtorek, 15 marca 2016

Farmona Tutti Frutti Melon & Watermelon peeling cukrowy do ciała



Peeling do ciała - choć głównym jego zadaniem jest złuszczanie martwego naskórka, to w rzeczywistości jest to jeden z najbezpieczniejszych i skuteczniejszych zabiegów urodowych. Niezastąpiony wówczas, kiedy chcemy przywrócić skórze blask i jędrność.



W dniu dzisiejszym przedstawię Wam peeling marki Farmona Tutti Frutti o cudownym zapachu melona.
Peeling ten dostępnym jest w internetowym sklepie Iperfumy.pl
Jak się sprawdza? Czy warto go zakupić? tego dowiecie się czytając dalszą część wpisu ...




300 g peelingu otrzymujemy w plastikowym pudełku. Na nim znajdziemy również wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Jak wszystkie produkty marki Farmona z serii Tutti Frutti mają cudowną, kolorową szatę graficzną. Dodatkowo w środku peeling zabezpieczony jest wieczkiem.
Po otwarciu z opakowania wydobywa się bardzo intensywny, piękny zapach melona. Jest on bardzo naturalny, delikatnie słodki. Sam peeling należy do dość mocnych "zdzieraczków". Widać w nim na pierwszy rzut oka drobinki, które delikatnie"szorują" nasze ciało. 



Jest to moje już trzecie opakowanie i na pewno nie będzie ostatnie. Peeling bardzo fajnie wygładza skórę, delikatni nawilża i co najważniejsze nie tłuści skóry.
Mimo częstego stosowania jest bardzo wydajny. Cena za jaką możemy go zakupić na stronie Iperfumy.pl to wydatek 17 zł.






Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Zresztą wszystkie produkty Tutti Frutti kocham za ich żywy, bardzo ładny zapach oraz opakowanie!

A wy lubicie kosmetyki tej serii?





19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Tutti Frutti :) tego peelingu jeszcze nie miałam, ale na pewno to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy mają obłędne i jak na moje tylko tyle. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. choć wolę mocniejsze solne peelingi to i tak chętnie skusiłabym się na ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Tutti Frutti ze względu na zapachy, są boooskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za niedługo zacznę go używać i nie mogę się doczekać a jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Tutti Frutti, miałam już 2 albo 3 opakowania o różnych zapachach, a teraz udało mi się dostać jeszcze ten, którego nie próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. znam kilka peelingów z tej marki ale za nimi nie przepadam, jakoś dl mnie strasznie sztuczne i zamulające są ich zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę serię produktów z Farmona. Często do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach musi mieć cudowny. Uwielbiam w kosmetykach do ciała owocowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wersję z mango i byłam nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki tej firmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się zaprzyjaźniłam z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ich produkty głównie ze względu na zapach, ale ostatnio sama robię peeling do ciała i jestem wniebowzięta. Łączę ze sobą kawę (taką sypaną) z cukrem trzcinowym oraz olejem kokosowym. Rewelka :D

    OdpowiedzUsuń