środa, 12 marca 2014

Manufaktura kosmetyczna jest już u mnie

Witajcie kochani!

Odwiedził mnie właśnie przedstawiciel pocztowy i dostarczył mi paczuszkę,którą dostałam w ramach współpracy z 
.
Jak już pewno domyślacie się dostałam naturalne surowce kosmetyczne.Surowce te służą do użytku w salonach kosmetycznych i gabinetach SPA.

A teraz zobaczcie ci będę testować już w najbliższym czasie i co znalazło się w tej paczce...



A więc tak ,w mojej paczce znalazły się ...


Arnika górska 
Ekstrakt wodno-glicerynowy
oraz
Zielona herbata
Ekstrakt wodno-glicerynowy

Cena 8,00zł


Hydrolat rumiankowy
Rumianek lekarski 100%
Cena 12,00zł


Glinka zielona
cena 16,00zł


Olej z krokosza barwierskiego 
cena 12,00zł



Tak więc czeka mnie eksperymentowanie ...
Kochani jeżeli zainteresował was jakiś surowiec możecie nabyć go TUTAJ
Zapraszam również na zapoznanie się z ofertą tego sklepu .

A teraz idę na spacerek
buziaczki i miłego dzioneczka;*





21 komentarzy:

  1. To czekam co z tego wykombinujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na początek będzie to maseczka :DDDD

      Usuń
  2. super;) gratulację ;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkretna współpraca! :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulujemy, zobaczymy co wykombinujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i bardzo ciekawe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to są surowce a z nich powstaną kosmetyki

      Usuń
  6. Gratuluję :) miłego testowania, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję ...moja maseczka juz się tworzy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa jak się spiszą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczuszka :) Dodaję do obserwowanych, by być na bieżąco z recenzjami, szczególnie hydrolatu rumiankowego :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy dodawaniu do obserwowanych wyskakuje mi ciągle błąd, więc dodaję w google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też będę eksperymentować, ale na razie daje sobie czas ;d

    OdpowiedzUsuń