poniedziałek, 31 marca 2014

Żel do higieny intymnej od fitomedu

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam żel  do higieny intymnej ,który jest nie zwykle delikatny.Żel ten dostałam jako kolejny kosmetyk w ramach współpracy z firmą fitomed.
Jak wiecie są to kosmetyki ziołowe więc żel również należy do tych ziołowych.




                                                      OPIS PRODUKTU

Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwi, echinacei, korzenia prawoślazu, babki lancetowatej.

Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.

Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w profilaktyce i fitoterapii stanów zapalnych, żel działa oczyszczająco, dezynfekująco i osłaniająco. Delikatnie myje skórę i nie powoduje podrażnień, które często występują przy stosowaniu mydła.



Polecany przez lekarzy: w profilaktyce i zapobieganiu stanów zapalnych i ich nawrotom oraz do skóry wrażliwej.

Objętość: 200 ml.


INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Officinalis Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Echinacea Purpurea Officinalis Extract, Plantago Lanceloata Officinalis Extract, Sodium Laureth Sulfate, Coco Glucoside, Cocamido-propyl Betaine, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloro-isothiazolinone

                               MOJA OPINIA

Żel do higieny intymnej znajduje się w plastikowej ,przeźroczystej butelce .Jest to oczywiście żel ziołowy ,ale bardzo  delikatny.Wydajność to jego główna zaleta.
Polecam go osobą ,które mają problemy z podrażnieniami. Jest to kolejny produkt od fitomedu z którego jestem bardzo zadowolona.Zapach jest przyjemny.Nie powoduje podrażnień .
Kochane jak najbardziej polecam Wam ten żel - jest to drugi mój ulubiony żel ,który stosuję codziennie .
Żel możecie nabyć TUTAJ za 9,00 złotych- cena bardzo niska za tak dobry produkt!!!


                                                                     Buziaczki :*
                                    

22 komentarze:

  1. kiedyś sie nad nim mocno zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestey mnie nie kusi bo nie przepadam za ziołowymi zapaszkami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą mieć świetne produkty,często czytam bardzo pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się ,jak na razie wszystkie ich kosmetyki się u mnie sprawdziły

      Usuń
  4. Nie znam, ale czuję się zachęcona, właśnie otworzyli u mnie stoisko, na którym widziałam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię tego typu kosmetyki. Ostatnio się przekonałam do takich ziołowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od lat używam i uwielbiam żele od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt z chęcią bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z tym produktem i jestem zaciekawiona. Osobiście wole pianki, ale żelu również spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny jest ,ja pianki również stosuję

      Usuń
  9. miałam ten żel, uwielbiam fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale na pewno wypróbuję, bo Fitomed jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się nad nim zastanawiałam, ale na razie nie ryzykuję.

    OdpowiedzUsuń