piątek, 28 marca 2014

Antycellulitowe masło do ciała- pomarańcza z wanilią

Witajcie!

Dziś przedstawię Masło do ciała ,które jest ze mną od dwóch miesięcy i bardzo polubiliśmy się.
Masło zakupiłam w jednej z miejscowych drogerii i powiem szczerze ,że jest to moje ulubione i nie zwykle pachnące masło jakie dotąd miałam.

                                

Po przeczytaniu opinii na jego temat stwierdziłam,że muszę je zakupić ...nie rozczarowało mnie a dziś powiem ,że jest to drugi kosmetyk o tak intensywnym zapachu soczystych pomarańczy jaki spotkałam .
Czy się sprawdził ? o tym już za chwilę ...



OPIS PRODUKTU

Puszyste masło do ciała o właściwościach antycellulitowych i zmiękczających.

Olejek z ziaren zielonej kawy - opóźnia procesy starzenia, wygładza i regeneruje skórę.


Masło pomarańczowe – działa antycellulitowo i ujędrnia. 
Kompleks witamin E-C-F - nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry. 


Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania.

MOJA OPINIA
Tak jak pisałam powyżej masło zakupiłam w jednej z miejscowych drogerii za całe 13 złotych .Znajduje się w odkręcanym ,plastikowym pudełku dodatkowa zabezpieczonym folią .


Masło ma bardzo fajną,gęstą konsystencję i jest bardzo wydajne.Bardzo dobrze rozsmarowuję się na skórze nie pozostawiając tłustego efektu.


Zapach jest śliczny,pachnie soczystymi ,prawdziwymi pomarańczami ...natomiast ja nie wyczuwam zapachu wanilii .Masło nawilża i odżywia skórę .


Czy walczy z cellulitem ? tego wam nie powiem ,jak na razie ten problem mnie specjalnie nie dotyczy .Jednak z pewnością 


Kochani polecam jak najbardziej to Masło ,gdyż jego zapach i super nawilżenie zaprowadzą Nas do krainy płynącej pomarańczy!

Kochani jeszcze raz zapraszam Was na moje rozdanie !!!

Moje rozdanie

Życzę miłego dzionka:*


31 komentarzy:

  1. Mam te masełko do ciała,ale jeszcze nie używałam-czeka na swoją kolej :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię masła do ciała, kusi mnie bardzo zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam peeling z tej serii i naprawdę było widać efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z tej serii ale na pewno musi ładnie pachnieć ::)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla samego zapachu bym chciiała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie produkt dość słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego masła jeszcze nie używałam, ale inne z Perfecty lubię:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam jeszcze inne ,ale już tak nie pachneły

      Usuń
  8. nie pokuszę się na nie, sprawdziłam,że ma parafinę na początku składu, dzięki niej już wywaliłam do kosza 2 kosmetyki do ciała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki Perfecta z tej serii. Miałam masło czekoladowe i bardzo je lubiłam, uwielbiałam i zapach i działanie. Na to również chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam to masełko kiedyś i nawet mam kolejne opakowanie w zapasach. Świetne jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne ,ja też jak bedę w drogerii to się w niego jeszcze zaopatrze

      Usuń
  11. Jakoś nie przekonałaby mnie tak firma z takim produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie jak na razie to nie dotyczy ale w przyszłości sie pewnie przyda:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach pomarańczy..! :) takiego masełka jeszcze nie miałam, ale na pewno zagości w mojej łazience..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie wyczułaś wanilii, bo uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś jej nie czuję w tym balsamie

      Usuń
  15. do tej pory zapachy w kosmetykach tej marki niestety robiły na mnie negatywne wrażenie i jakoś do dziś się ono utrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń
  16. super nawilża niestety ja nie mogłam znieść tego zapachu! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli któś nie lubi takich zapachów to na pewno kosmetyk mu się też nie spodoba...ja tak mam :*

      Usuń
  17. Ja uwielbiam pomarańcze w każdej postaci! Teraz mam ziajkę ale następne będzie TO ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. wypróbowałabym dla samego zapachu- uwielbiam pomarańcze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiamy zapach wanilii, szkoda, że jej nie wyczuwasz:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Musi mieć naprawdę cudowny zapach!

    OdpowiedzUsuń