poniedziałek, 17 marca 2014

Biżuteryjne zakupy

Witajcie!

W sobotę wybrałam się na zakupy ...zapatrzona w Wasze pudełka udałam się do sklepu by zakupić te małe,plastikowe cudeczka na moje drobiazgi.
Niestety udało mi się zdobyć tylko to z lusterkiem...czekało na mnie ...ostatnie!

Wiec oczywiście kupiłam je ...no cóż pudełko jest niewielkie więc umieściłam w nim tylko kilka z kilkunastu moich pierścionków.W dwa otworki schowałam wkręty...niestety tez nie weszło mi zbyt wiele...



Potem udałam się na zakupy do  H&M i zakupiłam oczywiście kolejne cacuszka do mojej licznej już kolekcji pierścionków ...





No i jeszcze jeden ...wężyk ...


Kochane ,ale bez przesady akurat trafiłam na wyprzedaż i kupiłam je za niewielkie pieniądze...
Tak więc moje kolekcja jak widzicie zwiększyła się o kolejne sztuki .



Oczywiście nie mogłam się nie skusić na bransoletki...

Kupiła trzy ,które były złączone razem...
Pierwsza jest w kolorze miedzi,druga w kolorze srebra a trzecia w kolorze złota...


Tak więc wybierając się po ciuszki skończyło się na zakupie biżuterii...
No ,ale koszula.pasek i spódnica również znalazły się w moich zakupach...
ale to pokażę już innym razem.

Kochani życzę miłego dzionka 








34 komentarze:

  1. te usta fajne, takie oryginalne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten pierścionek z dużym brzoskwiniowym oczkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tak udanych zakupów, pokaż resztę ;))!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pokażę w poście o ciuszkach :D:*

      Usuń
  4. Świetna kolekcja biżuterii :)
    Zapraszam do siebie oraz obserwacji jeśli oczywiście spodoba Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna pokaźna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to tylko część mojej kolekcji pierścionków

      Usuń
  6. spośród całej biżuterii mam najwięcej kolczyków, ładne pierścionki i szkatułka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,ja natomiast mam najwięcej bransoletek i naszyjników

      Usuń
  7. Bransoletki są bardzo ładne :) Super zakupy. Ja bardzo ograniczyłam noszenie biżuterii w ostatnim czasie, może latem się to troszkę zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam na tym punkcie świrka ;D

      Usuń
  8. uuuuuuu jaka pokaźna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super błyskotki;) U mnie w Biedronce było sporo tych pudełek, a byłam w sobotę. Szczerze to bardzo się ucieszyłam, bo polowałam na dwa, aby chociaż niewielką część w nich umieścić:) Będą i u mnie na blogu:)
    Myślałam też o tym, które Ty masz, ale faktycznie mało się w nim mieści i dobrze, że zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana u mnie było ostatnie,ale byłam tylko w jednej biedronce a w mieście jest ich kilka ,ale stwierdziłam ,że to nie ma sensu jeździć za tymi pudełkami.
      Mało wejdzie ,ale fajnie ,że chociaż pierścionki mają swój schowek ,na reszte biżuterii mam kufer :D
      O będe czekała na twojego posta:*

      Usuń
  10. ja pierścionków oprócz zaręczynowego i obrączki nie noszę, ale bransoletki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pojemnik świetny, pewnie zmieściłabym w nim wszystko co mam :D ogólnie nie noszę biżuterii, ograniczam się do srebrnego łańcuszka i kolczyków z cyrkonią :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałby się i nam taki pojemnik:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam aż 3.. ale wszystko na kosmetyki.. i w sumie przydałoby mi się jeszcze haaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to ci szczęściara bo u mnie już nie było

      Usuń
  14. Ile pierścionków :)) Ja nie mam ich prawie wcale, bo praktycznie nie noszę - drażnią mnie (gdy mam je na palcach), tak już jakoś mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wąż mi się podoba, ale generalnie nie lubię pierścionków i nie noszę nic poza obrączką i zaręczynowym, więc też ich nie kupuję. Mam wprawdzie kilka, ale leżą nieużywane.

    OdpowiedzUsuń